Moet het even van me afschrijven :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaleonie, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik zit vanmiddag in de tuin kijk naar de overkant. Staat een mooi huis met een poort en daar ligt altijd een vreselijke lieve hond, een beagle.

Nu komt de dochter eraan rijden, die woont ook in dat huis, draait de poort in en rijdt o pardoes over de hond heen.. De hond begon te janken, het was meer een soort gillen/schreeuwen van de pijn en toen....toen was het stil..

Het hele gezin zat er gehurkt omheen in een kring...later kwam er de dierenambulance om het diertje op te halen en familie reed erachteraan..

Oh ik hoop zo dat het goed gaat komen wat jeetje, dit heeft wel een indruk achtergelaten.. Vergeet die schreeuw van de hond nooit weer en als ik er weer aan denk lopen de tranen me weer over de wangen..

Moest het even van me afschrijven afschuwelijk....

2. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Oh wat erg, geen woorden voor...
    Ik kan me voorstellen dat je die schreeuw nooit meer vergeet. Pff, ik hoop dat ie het overleefd heeft.

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ah meis wat vreselijk naar voor je!! Ik kan me goed voorstellen dat je daar kapot van bent....heel veel sterkte. Ik hoop dat het goed komt met het beestje....:(

4. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Vreselijk!

Ik hoop dat het mee blijkt te vallen!
    Arm beest!
    En o wat zal die meid haar lullig gevoeld hebben!
    Wat een verdriet!

Jij ook sterkte, ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht!

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Wat verschrikkelijk!!! Zit hier ook met een brok in m'n keel. Kan daar zo slecht tegen!
    Maar als ze daar woont dan weet ze toch dat die hond daar kan liggen???! Kan dat niet begrijpen dat je je eigen hond aan kan rijden op zo'n manier!

Ik zag laatst iets (ik dacht een klein konijntje..) onder een auto voor mij vandaan rollen... Het verkeer rijdt daar minimaal 80 km dus ja stoppen kon ook niet! Bah, wat vind ik dat altijd naar zoiets.. M'n maag draait om!

Sterkte ermee!!!

6. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik begrijp dat dus ook niet...Beestje ligt daar bijna altijd op zijn kussen en tussen zijn speeltjes... Pfff, hoop zo dat ie het overleefd heeft...:(

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    :$ Hij heeft zelfs een vaste plek daar met een kussen????
    ONBEGRIJPELIJK!!:x

Ik hoop dat hij het overleefd heeft!

Ik moet wel zeggen dat ze toch wel vaak harder gillen dan dat er echt wat aan de hand is.. Tenminste bij onze hond. Die sprong en kwam een beetje verkeerd terecht. Hij bleef stokstijf stil staan en begon heel hard te piepen alsof ie iets gebroken had ofzo. Ik ernaar toe, hem opgetild en op de stoep gezet, 2 tellen later rende(!) hij weer vrolijk rond! :D

Ik heb dus wel goede hoop dat ie er goed vanaf komt!

Maar verschrikkelijk is het wel om te horen! Dat blijft je altijd bij! Nogmaals heel veel sterkte!

8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Aaahhh, jeetje. Daar moet je toch niet aan denken. Arm moppie!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jeetje, vreselijk!! Hopelijk heeft ie het idd overleefd. Zielig hondje.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ach wat erg. Wat sneu voor dat beestje. Maar dat beesie ligt daar al jaren op die vast plek en nog rijd die dichter (vast wel per ongeluk, mag ik hopen tenminste) over dat beestje heen? hoe is dat mogelijk.
    Hoop dat die er goed vanaf komt.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oooooow, arm beestje. kan me voorstellen dat het je de hele tijd bij blijft zeg. Hoop dat het diertje in orde is.

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik weet het het is een afschuwelijk doods kreet heb het ooit van een katje gehoord dat gaat door merg en been heen.

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Oh wat afschuwelijk zeg... Heb het niet eens gezien, maar kan er nu al om janken. Arm lief beestje.
    Wat vreselijk voor je om dit gezien te hebben. Het zou ook niet van m'n netvlies afgaan. Sterkte met verwerken. Hopelijk redt het lieve beest het.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een zielig verhaal. Kan me voorstellen dat je dat beeld en 'geschreeuw' niet weer kwijt raakt... Sterkte.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vreselijk om te horen zoiets.
    Heb ooit een doodskreet gehoord van een hond die werd aangereden...Kippevel! Echt vreselijk!
    Hopelijk komt het lieve beestje er bovenop!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Krijg er zelfs nu spontaan kippenvel van, ik hoop dat het beestje nog leeft.

17. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik denk haast niet dat hij het overleefd heeft.. hij heeft 1x geschreeuwd, en daarna niet meer..
    het duurt toch wel minimaal 15 minuten voor de dierenambulance er is... en dan al die tijd daar gelegen.. van binnen misschien wel helemaal kapot, aant bloeden...

het heb echt vaak gezien.. en zo ontzettend zielig voor die baasjes...
    je moet dat professioneel overkomen, maar als je die hond op de tafel bij de arts ziet liggen, en de baasjes helemaal overstuur,,.. ik hield het zelf dan ook vaak niet droog...

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hoe krijgen ze het voor elkaar zeg (ze als in die dochter)
    Arm beest :(
    Ik ken ook die "doods" kreten van honden. Zijn soms grote aanstellers hoor. maar als er een auto over je heen walst dan denk ik dat het toch echt terecht zo'n kreet is... Hopelijk alleen n poot kapot en niet dat de auto dwars over hem heen gegaan is....
    Hoe kan je jezelf ooit nog recht aan kijken als je zo lomp bent geweest?

19. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja je weet ook niet hoe het gebeurd is hoor.. je zal je verbazen hoe dom mensen kunnen zijn..

b.v dat een hond in een vijver in de tuin valt en verdrinkt.. dan ze dan wachten tot de Dierenambulance er is.. inplaats van ze er zelf uit te halen... Dat vind ik pas dom

maar in deze situatie.. misschien is ze gewend dat de hond meestal aan de kant gaat ofzo.. en dat dat deze keer niet zo was... je weet het niet he..

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd hoe het nu is...
    Heb je het hondje weer gezien? Of is hij dan toch waarschijnlijk overleden?

Deel Deze Pagina