Wij betalen 235 euro per maand. 2 volwassenen en 2 kleine kinderen. We zijn wel altijd thuis omdat we ook vanuit huis werken.
Ik betaalde ongeveer 100euro in een benedenwoning die slecht geisoleerd is en waar we met zijn 2en wonen. Nu moet ik ongeveer 500 euro bijbetalen helaas (vooral elektra zijn we heeel veel over heen gegaan). Dus wij krikken ons maandbedrag maar wat omhoog! Maar wij moeten wel echt beter opletten ook..
133 voor gas en licht en 10 euro voor water. Waterschapsbelasting is 1 keer per jaar rond de 400 euro dacht ik. Hier een gemiddeld rijtjeshuis, 2 volwassenen en 2 kinderen. Twee dagen per week is er niemand thuis.
Wij zitten bij Essent, en betalen EUR 160 in de maand. Half vrijstaand huis, met 2 volwasssen en 1 peuter. Incl bad, groot aquarium (180cm), maar geen vaatwasser en geen droger. We betaalden eerst altijd 180 in de maand, maar kregen dan eind van het jaar zo'n 400 terug, dus het maandbedrag is nu aangepast.
Afgelopen jaar (maart 2012-maart 2013) betaalden wij 90 euro p/m voor elektra, warm water en stadswarmte. Geen gas aanwezig. We hebben 39 euro bijbetaald, dus dat voorschotbedrag was een prima inschatting. We wonen in een tussenwoning met 2 volwassenen en 1 baby (inmiddels dreumes).
Wij zitten bij de nederlandse energie maatschappij. Wij betalen 165 aan gas en licht en krijgen rond de 400 euro terug. Voor het water betalen we zo'n 50 euro per 3 maand.
Wonen met twee volwassen en een kleintje in een hoekwoning met overal dubbel glas. Maar verder is het een hele oude woning. Dacht uit 1919. Zitten bij NUON en betalen 150,- per maand. Daarnaast van 34,- pm netwerkkosten aan Enexis (netwerkbeheerder) en water bij WML 22,70 pm. NUON - 208,- terug gekregen. Enexis - 30,- terug gekregen. WML - 45,- terug gekregen.
Wij zijn met zn tweetjes in een ruime tussenwoning, met bad. Wij betalen 117 euro per maand en krijgen vaak ook nog rond de 200 euro terug Het is een enorm goed geisoleerd nieuebouwhuis. Dus dat merken we zeker wel in de kosten. Ik werk maar 22-24u per week, dus regelmatig overdag ook de verwarming aan.
Ik heb dit jaar echt schandelijk te vaak gebruik gemaakt van de droger en de vaatwasser. Vanaf nu gaat dat dus ook echt veranderen
200 aan Oxxio 25 aan Delta (water) Geen idee of we wat terugkrijgen,we zitten er nog maar sinds januari..
80 euro verwarming(blok) 70 euro gas electra en 15 euro water.. Verwacht elk jaar dat ik moet bij betalen maar verschilt per jaar.. soms wat terug( weinig) soms wat bij betalen ( tot 200 max) 2 personen 70 vierkante meter, ouder appartement 1 hoog slecht geisoleerd (nu beter)
150 euro, 2 volwassenen en 2 kinderen. Hoekwoning (appartement, bovenste verdieping) bij electrabel in belgie.
Ik denk dat 150 euro dan het gemiddelde is zoals ik kan zien. Das mooi want dat betalen wij ook! Hoef ik geen giga rekening te verwachten aan het einde van het jaar
Wij betalen nu 130 per maand aan g/e, en ong 20 per maand aan water. Wonen met zn 2e in een tussenwoning, maar ik ben wel de hele dag thuis. We wonen hier nog geen jaar, maar verwacht dat we een paar honderd euro terugkrijgen.
hier 180 euro voor gas/stroom en 20 euro voor water. stonden eerst op 250 voor gas/stroom maar hebben toen met de afrekening veel teruggehad en nu dus omlaag gezet. wij hebben een matig geisoleerde grote 2 kapper, zijn met 2 volwassenen en 1 (bijna 2) kinderen.
Die bedragen zegt toch helemaal niks? Het gaat om wat je verbruikt en wat je betaald aan m3 of kWh. Dan komen de belastingen er nog over heen, en dan weet je wat je betaald. Dus als de een 200 per maand betaald en de andere 80 zegt dat dus geen fluit!