Ik heb donderdag een bezoek aan de kapper gebracht. Ik wilde mijn uitgroei laten verven, ik had zeer lichtblond haar. Ze adviseerde om het goudblond te verven om weer een mooie egale kleur te krijgen. Dus mijn punten had ze voorbewerkt met een oranje goedje en de punten een tint donkerder als mijn uitgroei. Onder de lichten in de kapsalon leek het heel mooi geworden. Maar als ikzelf thuis in de spiegel kijk lijkt het wel oranje, beetje à la pippi langkaus! Mijn man en andere familie zeggen ook dat het wel erg oranje is, ligt dus niet aan mij. Kan ik terug gaan naar de kapper en zeggen dat ik hier niet blij mee ben en dat ze het op moeten lossen? Ik heb 92,75 betaald voor verven, knippen, modelleren. Of kan ik dit zelf simpel oplossen? Thanks voor jullie reacties!
Zeker terug gaan, ben zelf kapster en vind dit echt niet kunnen!!! Kan je wel vertellen wat je kunt doen maar vind zekee voor dat geld dat je terug moet gaan!
ik had enkele weken terug net hetzelfde voor!ik ben teruggegaan na een telefonische afspraak te maken en heb niets moeten betalen en ze konden er wél iets aan doen(ik had eerste enkele andere kapsalons opgebeld(omdat ik bij "de dader" pas de dag erna terecht kon en ik had gehoopt sneller hulp te krijgen) en zij wilden me doen geloven dat je daar niets aan kan doen als het donker verven=is dus niet waar hé,laat je dat niet wijsmaken,dat is enkel de gemakkelijkste oplossing voor hen.
Goed ik zal dinsdagochtend als mijn dochter naar de Psz is even terug gaan naar de kapper. Ik kom er al jaren dus mag toch hopen dat ze me goed zullen helpen en ik heb idd ook genoeg betaald voor de behandeling. Ze zeggen zelf trouwens ook 2 weken garantie te geven mocht je niet tevreden zijn. Dus moet ik ze dan opnieuw laten verven of is die shampoo voldoende?voor ik me verkeerd laat wegsturen Enne die foto kun je wel vergeten! Ik baal er zelf zo verschrikkelijk van.
Wat betalen jullie dan voor de kapper? Ik ben altijd net iets meer kwijt bij de kapper voor hetzelfde als ts. Ben echt benieuwd.
Ik verf zelf en das dan eens per vier weken 10 euro. Mijn moeder is kapster en verft mij gewoon. Eens per 4 weken laat ik mijn haar knippen/snijden, ik was het thuis, ga dan naar de kapster, zij knipt alleen en ik style het thuis zelf. Dat is dan 19,10. Ik laat er dus niets in doen of fohnen want je bent zo 10 euro meer kwijt, plus dat ik het zelf thuis altijd overnieuw doe.
Als het echt oranje is krijg je het er met zilvershampoo nooit helemaal uit. Die shampoo onttrekt 'warmte' uit je haarkleur maar dat oranje krijg je gewoon niet weg. Als je weer lichter wilt zal het eerst ontkleurd moeten worden. Niet bepaald goed voor je haar helaas. Ik denk dat ze je daarom gaan aanraden om het donkerder te verven. Oja, en zeker teruggaan als je niet tevreden bent!
Ik twijfel daar eerlijk gezegd over ( niet lullig bedoeld hoor ) Maar kan goed dat je gelijk hebt, ik hoop het i.i.g voor ts! Zou wel het fijnst zijn
Ik ben afgelopen week van donker naar licht gegaan en het was erg geel met op de punten oranje. Ik heb er een spoeling 11.10 overheen gezet, en die heeft al het geel en oranje eruit getrokken.
Nou meiden ik zal jullie dinsdag wel even laten weten hoe het is afgelopen! Enne ik vind mijn kapper eigenlijk ook wel een beetje duur hoor!