Even een vraagje...... Wij hebben volgende week (jaja we zijn er op tijd bij) een bruiloft en mijn man heeft nog geen outfit.... Nu zit ik even te denken waar ik eens kan gaan shoppen (in Utrecht/Amsterdam/Rotterdam of online). Ik heb een hippe vent, hij werkt in de evenementenscene/festivals en draagt normaal gesproken dus nooit een pak oid. Meer een low crotch spijkerbroek met een shirt of trainingsjack. Zijn merken zijn: G-star, Humor, Adidas, Vans, OnTour enz... Waar kunnen we eens kijken voor een colbert? ik zit te denken om er een overhemd onder te doen en dit te dragen met een chino en sneakers (het is dus geen supper stijlvolle klassieke bruiloft; meer een bruiloft waar veel creatieve en artistieke mensen komen, bruid is mijn schoonzus en zij is zangeres). Colbert is toch wel gewenst want mijn man is getuige. Ik heb een colbert van JC Rags gezien wat we wel leuk vinden maar dat is niet meer zijn maat: even voor het idee Koop J.C. Rags Colbert chambray bij Men at Work Koop Humor chino uni Santiago bij Men at Work tips? iemand??
Bij Jack en Jones heb ik laatst een colbert gekocht wat precies op het colbert van Men At Work lijkt... Daaronder droeg hij een wit v-hals shirt en een donkere jeans! Mijn vent is ook helemaal niet van strak in het pak.. En hij kreeg de hele dag complimentjes Succes! Misschien een dagje shoppen plannen deze week ?
Leuk colbertje trouwens dat staat ook mooI met een simpel wit v hals shirt en een camelkleurige chino