Verdachte buren

Discussie in 'De lounge' gestart door Manolito, 12 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.791
    1.586
    113
    Vrouw
    Thuis
    IN mijn vorige woonplaats had ik poolse onderburen die geen engels of nederlands spraken, gesprek aangaan was geen optie omdat ze altijd onder invloed van drank of drugs waren...ik heb de politie gebeld ,die zijn een keer langsgeweest en daarna begon de ellende....iedere avond tegen mijn raam kloppen,de hond uitlaten als ik de deur uitging met mijn zoon en de hond dan "per ongeluk"tegen mijn zoon aan laten springen (vechthond),ons opwachten bij de lift en ik ben met de dood bedreigd..politie kwam niet meer langs voor onze veiligheid maar noteerde alleen een melding.we hebben er maar 7/8 maanden gewoond,geen nacht normaal geslapen en de woningbouw deed er niets aan.
    Nu in onze nieuwe woning ook buren die veel overlast veroorzaken, in het begin vaak in gesprek gegaan maar iedere keer worden de schouders opgehaald en word de overlast juist erger (midden in de nacht stofzuigen bv).Ik weet wel dat ik geen gesprek meer aan ga met buren als ze overlast veroorzaken ,ik bijt wel op een houtje...mocht het zo zijn dat er echt verdachte dingen gebeuren dan zou ik het wel anoniem melden, ik moet ook aan onze eigen veiligheid denken.

Deel Deze Pagina