Welkom op het forum en vervelend dat je een EUG hebt gehad. Maar dan had je dus niet hetzelfde als TS want zij is gewoon ongesteld geworden... hier wel een EUG gehad en mijn testen knalden de pan uit dus je stelling dat testen bij een EUG negatief zijn is ook niet helemaal juist . Oh en voorzichtig gefeliciteerd met je licht positieve test!
Hoi! Dankjewel! Hmm het leek wel op dat van haar hoor. Testen steeds maar negatief en er kwam maar geen menstruatie... toen een week later opeens ook stolsels en heel veel bloed (sorry voor de details) en toen moest ik naar de gyn voor inwendige echo, omdat de ha vermoedde dat het een eug was. En de gyn liet me meteen bloedprikken en daar zat nog hcg in. Eug was weg, gyn dacht dat ie aan de rand van de eileider gezeten heeft. Hoe is het bij jou toen afgelopen?
Oké maar in jouw geval is er dus feitelijk geen EUG vastgesteld als ik het goed begrijp. Alleen een vermoeden van en een restje hCG in je bloed. Uit het verhaal van TS blijkt zelfs niet van een positieve bloedtest. Hier is mijn rechteileider inclusief het vruchtje verwijderd.