oxio tablet ervaringen?

Discussion in 'De lounge' started by Senna82, Oct 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senna82

Senna82 Bekend lid

Jun 25, 2012
    747
    53
    28
    Hallo

Ik ben aan t oriënteren om over te stappen naar een andere energie leverancier.
    Nu zag ik dat oxio een leuke actie heeft met een tablet.
    De daarbijbehorende tarieven lijken ook niet heel raar
    Zijn er mensen met ervaringen in deze actie en met oxio?

2. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Moet je er eens op googlen. Het komt erop neer dat je uiteindelijk de tablet zelf betaald of zelfs meer! Je zou goedkoper uitkomen als je in de winkel een tablet koopt en ergens anders (budget) energie laat leveren.

3. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

Aug 12, 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Hier een slechte ervaring, ik zat normaal op 95 euro per maand en zou bij hun minder betalen, kreeg een termijnbedrag van 240 euro!!!
    Toen ik belde kreeg ik te horen dat het gebaseerd was op mijn laatste eind nota...ik verbaasd want ik krijg de afgelopen 2 jaar terug. Dus ik was woest.

Ook het overzetten van de afschrijvingsdatum was 1 grote ramp, in 1 maand tijd schreven ze fijn 3!! Keer een termijnbedrag af! Ik werd er gek van.

Toen er een man van de Nuon aan de deur kwam na 5 maanden met een aanbieding heb ik gevraagd of hun alles zouden betalen en of ik dan van oxxio af zou zijn en dat deden ze! Nog nooit een probleem gehad bij Nuon en voor mij nóóit meer Oxxio. Ik kreeg toen overigens een i-pad. Die heb ik verkocht voro 250 euro :p

4. Senna82

Senna82 Bekend lid

Jun 25, 2012
    747
    53
    28
    Bedankt voor jullie reacties!

Meer ervaringen als klant van oxio?

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ze hadden eerst een ipad actie. We wilden overstappen naar een goedkopere leverancier dus ook oxxio bekeken toen.
    Kwam er op neer dat je als je geen ipad erbij had veel lagere tarieven had als met ipad.
    En dat waren dan ook echt wel hoge tarieven moet ik zeggen.
    Ik lees vaak negatieve verhalen over oxxio dus ik zou daar zelf nooit heen gaan.

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Als je het googlelt zie je genoeg negatieve ervaringen...

7. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Mijn ouders hebben er zeer slechte ervaring mee!
    En je betaald veels te veel!

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Mijn insteek in zo iets is, je krijgt nooit is voor NIETS, er is altijd een addertje, nou heb ik bij oxxio dat addertje al vaak voorbij zien komen,
    kan je beter opzoek gaan naar de GOEDKOOPSTE aanbieder, en wat je dan bespaard appart leggen, en dan daar een tablet wat naar je zin is van kopen,

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hebben wij ook een keer naar gekeken. Als je op de site klikte op de tarieven van de iPad actie stonden er veel hogere bedragen dan bij de gewone tarieven. Uiteindelijk na wat rekenen zouden voor het geld wat we daar extra zouden betalen, makkelijk 2 en bijna 3 iPads kunnen kopen (gebaseerd op ons eigen verbruik dus).

Vooral niet doen dus, je kunt beter gewoon geld opzij zetten naast een goede en goedkope energieleverancier en dan zelf een tablet kopen.

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben er ook in gestonken. Betaalde netjes hetzelfde bedrag elke maand tót de afrekening kwam. Totaal 450 terug betalen en m'n maandbedrag is stukken hoger...

11. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    Wij hebben geen problemen met oxxio, tot nu toe dan.

ik was ook geintresseerd in de ipad actie, een paar maanden geleden, maar san betaal je echt heel erg veel te veel voor de stroom, en ook voor die ipad.
    Slim kijken en veel vergelijke werkt het best. Dan kan je desnoods zelf een losse tablet kopen:)

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik kreeg laatst een jongen aan de deur voor Oxxio. Hij vertelde over Oxxio budget dus zonder de tablet, want met de tablet zou je dus stukken duurder uit zijn aldus de jongen! Dus zou het niet doen!

13. Senna82

Senna82 Bekend lid

Jun 25, 2012
    747
    53
    28
    Bedankt voor jullie reacties!
    Het ging me niet zozeer om de tablet aangezien we er al 2 hebben.
    Het is natuurlijk leuk als je er iet bij "krijgt"..
    Maar inderdaad de verhalen op internet liegen er niet om en dus laten we oxio mooi aan onze neus voorbij gaan.

Share This Page