Verdenking accute HELLP-syndroom: hoe nu verder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bedankt voor de lieve reacties meiden!

Vanmiddag dus weer op het ziekenhuis geweest voor een CTG.
    Ook dit keer zag het CTG er goed uit, en mijn plasje was ook weer netjes.
    We hebben een heel gesprek gehad met de gyn, en ondanks dat de CTG en mijn bloed en mijn plasjes netjes waren wil ze geen risico lopen en wil ze dat ik vanaf nu onder controle bij hen blijf. Omdat ik toch klachten heb en veel vocht vasthoudt willen ze geen risico lopen.
    Er is ook nog een echo gemaakt en het blijkt ook dat ik minder vruchtwater heb dan afgelopen zaterdag. Toen was er ook naar gekeken. Vruchtwater word dus ook minder. Vrijdag moet ik weer terugkomen voor een CTG en gaan ze weer een echo maken. Dit om te kijken of de placenta nog voldoende functioneerd en of het vruchtwater in die tussentijd minder is geworden of hetzelfde is gebleven.

Als de bevalling niet (snel) uit zichzelf begint, word ik helaas alsnog ingeleid. De gyn wil me zeker niet door laten lopen tot de 42e week, dat leek haar niet verstandig. En ook omdat ik mij niet meer prettig voel.
    Dus wie weet ben ik dit weekend wel aan de beurt :confused: Vindt het allemaal maar mega eng hoor... :(

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    oeps...dubbele post :)

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Succes Minyaweth, bij de aprilmama's sta je nu op nummer één om te bevallen.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    De aprilmama's... ook veel te lang niet meer geweest.... :oops:
    Zal eens even komen kijken hoe het met jullie gaat daar! *is onderweg*

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoe is het vandaag met je? Morgen weer naar het ziekenhuis of ben je al begonnen?

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo!

Vanmiddag weer een 'gezellig' middagje op het ziekenhuis doorgebracht.
    Er is weer een CTG gemaakt, en deze was goed. De groeiecho daarintegen was iets minder positief. De placentafunctie was afgenomen maar het vruchtwater was voor zover ik begrepen had wel hetzelfde gebleven. Ik moet vanavond om 8 uur terug zijn in het ziekenhuis en dan gaan ze weer CTG maken. Het is de bedoeling dat ik het hele weekend op het ziekenhuis blijf, zodat ze gedurende het weekend meerdere CTG's kunnen maken. Ze willen het kindje nu goed in de gaten houden.
    Mocht de bevalling voor maandag niet uit zichzelf beginnen, dan wordt ik maandagaochtend ingeleid :confused:

Dus: ik spreek jullie niet eerder weer voordat ik 'echt' mama ben!
    AAAAAAAAAHHHH! Me so scared.... :(

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    SUCCES Minyaweth

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311