baby draait in puckababy

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bulldog, Sep 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    hoi dames,

mijn zoontje slaapt vanaf zn geboorte al in een puckababy omdat hij zn eigen wakker slaat met zn armpjes...
    afgelopen nacht kwam hij voor een voeding en meneer was helemaal dwars gedraait onder de dekens :$ met hoofd en al schrok mn eigen wezenloos..
    de dekens komen maar tot zn heupjes maar zondr dekens weer te koud denk ik..

heb hem net al geprobeerd is een gewone slaapzak te leggen maar hij ging niet slapen omdat zn armen druk heen en weer gingen toch maar in zn pucka gelegd en hij was vertrokken.

wat kan ik doen zodat hij zich niet weer omdraait en onder de dekens komt?

alvast bedankt.

2. Mentiera

Mentiera Actief lid

Mar 29, 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar kan je niks aan doen, want het kindje bijv. vastbinden is gevaarlijk.
    Wat voor slaapzak gebruik je? Die van de Hema hebben hele stijve mouwen, misschien is dat wat?

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hij draait, terwijl hij op zn rug ligt, van richting, toch? Hij draait niet van rug naar buik?

Dan gewoon dekens weghalen. Lekker warm pyamaatje aan en dan kom je de nacht wel door. In een puckababy liggen ze toch warmer als in een gewone slaapzak.

4. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Heb je ritjes in de puckababy? Anders kan je ook eens proberen er 1 armpje uit te halen.
    Snap dat je geschrokken bent zeg!

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @siepie nee er zitten geen ritjes in ik gebruik de pucka piep volgens mij zitten die ritsjes wel bij de mini..

@suusjeuh ja hij draait van richting, zal ik idd eens proberen dikkere pyama aan.

@mentiera dit was een zomerslaapzak van de prenatal, ik hem ook een winterslaapzak met mouwen ook van prenatal maar die is wel erg dik..

bednakt voor jullie reacties.
    denk dat ik drek idd de dekens maar weg haal zo koud is het niet op zn kamer 21 gr.

6. sietske

sietske Bekend lid

May 26, 2006
    552
    1
    0
    mijn zoontje deed dat ook...
    hij hobbelde zijn hele bed door... wij hebben ook maar een pyjama aan gedaan en geen deken/laken meer...

7. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Die van mij kruipt niet onder de lakens maar eronder uit hahaha.. Dus als hij wakker wordt liggen alleen zijn voetjes nog klein stukje onder het lakentje :D

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Ja idd dikkere pyjama aan en geen dekentjes!!Zal zeker schrikken zijn geweest!!
    Hier ook eerst in de piep nu gewoon in een luiers met zn armpjes vast en de beentjes los gaat tot nu toe goed?!!

Succes1

Share This Page