s.o.s armband

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Elle14, May 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elle14

Elle14 Actief lid

Oct 3, 2008
    111
    0
    0
    Hoi,
    Binnenkort voor de vakantie lijkt het mij handig om een soort van s.o.s armbandje aan te schaffen voor mijn dochter van (dan) anderhalf. Zo één waar dan onze gegevens opstaan. Ik vind een halfsketting nog te gevaarlijk.

Heeft iemand ervaringen en ideeën waar ik een leuke s.o.s armband kan vinden?

2. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hema bij de badkleding

3. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

bij de prenatal heb ik ze ook zien liggen. Online zijn er natuurlijk ook genoeg te vinden, maar ik Ben er al achter dat de verzendkosten meer kosten als de armband zelf....

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
  5. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    wij hebben deze

redDog - travel support - kidSOS

het voordeel daarvan is dat er op de band zelf geen nummers staan. Maar 1 centraal nr, daar geef je het id nr door wat op t bandje staat en dan word er contact opgenomen met 1 van de nrs die je doorgegeven hebt.
    Je kunt meerdere gegevens doorgeven.

Ook een heel stevig bandje en door je kleintje niet af te krijgen.

Je kunt steeds weer de gegevens wijzigen enz

6. Elle14

Elle14 Actief lid

Oct 3, 2008
    111
    0
    0
    Bedankt iedereen zover voor de reacties. Ik ga gelijk even de links bekijken. Meer ideeën zijn altijd welkom :)

7. tulip

tulip Niet meer actief

hee das ook een goeie, ik wilde eerst zo'n ketting doen, maar vond dat ook nog wat link. Een armbandje is ook handig. Iedereen bedankt voor de links.

8. tulip

tulip Niet meer actief

even ter info, misschien dat ik ergens niet bij stil sta, maar waarom vind jij het een voordeel dat je telefoonnummer er niet opstaat????

9. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik denk dat ze bedoelt dat je niet direct haar nummer er op ziet staan (ivm privacy), maar dat je eerst een centrale belt bij wie je nummer wel bekend is.

Ik heb deze namelijk ook (gekregen van schoonmoeder) en moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel een fijn idee vind dat mijn/ons nummer er niet open en bloot op staat.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Buiten het bandje zou ik toch me mobiele nummer op een armpje schrijven met water vaste stift. Je weet maar nooit. Of het zwembak je een kaartje in naaien met ook naam en adres felefoon.

Maar voor goed opletten. En ja ze zijn water vlug en ja ben ook wel eens me zoon verloren in de Ikea:(.

11. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0

ivm privacy en ik kan daar meerdere nr doorgeven. Als ik naar de efteling ga met 3 volwassenen, geef ik de 3 nr door. Zo krijgen ze altijd wel iemand direct aan de lijn.
    Gaan we met zn 2en op vakantie dan alleen de nrs die we meenemen.

Gewoon een gevoel, kweet niet. Op haar tasje, knuffel enz staat wel gewoon t nr

12. tulip

tulip Niet meer actief

oke tnx zit idd wel wat in.

13. Elle14

Elle14 Actief lid

Oct 3, 2008
    111
    0
    0
  14. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wauw, super bedankt, die site van die armbandjes met die 'parels' eraan was ik al een tijdje naar op zoek, maar kon hem niet vinden :D!

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    aan de ene kant is het leuk zo'n modern armbandje maar je hebt ook kans dat mensen dan misschien niet zo gauw door hebben dat er gegevens opstaan.. die anderen vallen daarintegen wat meer op

16. Elle14

Elle14 Actief lid

Oct 3, 2008
    111
    0
    0
    hhmmmmm ja....

17. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

Mar 30, 2008
    704
    0
    0
    Hier liggen ze ook bij de apotheek. In de zomer in elk geval wel.

18. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,806
    4,191
    113
    daar kan toch alleen een naam op en geen tel nr of kijk ik nu verkeerd?

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja dat klopt hoor, dat is gewoon een leuk naamarmbandje. Heb die denk anderhalf jaar geleden voor iemand eens besteld als kraamcadeautje, en wilde ze nu eigenlijk ook wel hebben voor onze eigen dames, maar kon hoe ik ook googlede ze niet vinden ;).

20. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de voorzijde mogen max. 20 tekens en op de achterzijde ook max. 20 tekens. Dus denk dat het beide er wel op past

Share This Page