Ik ben nu 39 weken zwanger en ik kan de kleine er wel uit kijken. Ik ben zooo ongeduldig. Van de ene kant weet ik dat het bij een eerste vaak langer duurt, hoe lang is het nou nog helemaal en als ik dit soort berichten eerder zag dan dacht ik altijd, ben blij dat het elk moment kan gebeuren. Nu ik er zelf voor sta merk ik maar al te goed hoe moeilijk dat is. Je wilt de kleine gewoon zo graag zien en voor mijn gevoel duurde de zwangerschap al zo lang. Nu weet ik dat ik eigenlijk afleiding moet zoeken maar kon het niet laten om het even te delen!
Denk dat iedereen het wel heeft San. Morgen is de termijn dat mijn zoon ter wereld kwam. Dus het voelt nu heel raar voor mij aan. Toen voelde ik me met 38+1 dag niet lekker. En s'nachts braken mijn vliezen. Niets wat daar nu op lijkt. Ach we moeten geduld hebben. Maar toch vind ik het moeilijk. Toen kwam het heel onverwachts en nu had ik toch wel gehoopt dat deze baby zijn/haar broer na zou doen.
We zijn even ver zwanger, want ook ik zit op 39 weken vandaag. Dit is wel mijn tweede en bij de eerste ben ik op 38+4 bevallen, dus dit is ook gelijk de eerste keer dat ik überhaupt de 39 weken haal. Ook ik ben ongeduldig als de pest en mijn vriend begint nu ook kriebels te krijgen. Ik heb mij er al op ingesteld dat ik ingeleid moet worden, al heeft iedereen in mijn omgeving data geprikt waarop ik ga bevallen
Jep! Hier ook een ongeduld, haha!! Al wist ik maar dat het bij wijze van over 5 dagen zou komen zou al schelen, maar tussen nu en 3 weken is zo'n ruim begrip, haha!! En ook hier langer zwanger dan vorige zwangerschap, zorgt ook voor meer ongeduld
Ben nog niet zo ver maar ik ik! Wil de kleine zo graag zien! En ik wil van de druk op mijn aderen af; mijn benen zitten ONDER de dikke, zeer pijnlijke spataderen...
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben! In mijn omgeving, vriendinnen die zwanger zijn, zijn ze namelijk helemaal niet zo ongeduldig. Wel een fijn idee dat het uit het niets kan beginnen! Lijkt me heel lastig als de eerste eerder kwam, dan verwacht je dat bij de tweede stiekem ook! Precies ja, als je wist dat het over 5 dagen zover was, was het al heel anders. Maar nog - in mijn geval - max 2 weken lijken echt nog heel lang te duren! Hebben jullie wel al last van voortekenen? Ik had zelf met 34 weken al een verkorte baarmoedermond, al paar weken voorweeen en heel eel harde buiken maar het zegt inderdaad allemaal niets! Geduld hebben en ik ben benieuwd wanneer het bij jullie zover is!!!
Yes hier ook! Eerste kindje was 11 dagen te laat maar heb nu zoveel meer 'voorwerk', ben er klaar mee hihi. Spannend he?
Ik sluit me bij jullie aan! Nummer 1 kwam hier met 38 weken en 3 dagen dus ben nu ook heel ongeduldig! Worden jullie ook zo gek van iedereen die maar vind dat je eens op moet schieten en maar moet gaan bevallen? Alsof ik dat niet wil.. Vandaag enorme hoofdpijn en misselijk...misschien een voorteken? Waarschijnlijk niet...haha ..maar toch...
Hier ook al ruim 1,5 week last van voorwerk. Word er echt gek van dat het niet doorzet. En de vraag die ik elke dag wel hoor: is er al iets gaande, ben je aan het bevallen, is er al een teken dat de kleine snel komt? :X :X Ik word er werkelijk waar niet goed van!! Soms heb ik de neiging om te antwoorden met: ja, hij is er al hoor, hij weegt 10 pond en we noemen hem Frankie Ach ja... Geduld is een schone zaak (toch ?)
Ja ook hier geregeld gerommel, met name in de avond. Dan denk ik 'oh zou dit het begin zijn...' maar tis elke keer niets serieus...! En idd ook wel maximaal twee weken nog ja, wil niet langer dan 41 weken doorlopen. Wil ook graag thuis bevallen dus hoop niet op inleiden We hebben gelukkig nog even! Mijn buik is niet enorm groot dus hier zijn mensen die er naar vragen eerder verbaast als ik zeg as zondag uitgerekend te zijn, haha! Das weer wat anders dan die vragen 'en... nog niets..?!' Eh nee duh... anders had je het wel gehoord hè! @ Linana, ik zou zeggen de eerste die het weer vraagt dat antwoord geven, haha, benieuwd naar de reactie
Ja irritant he dat gevraag? Hier is dat nu veel minder omdat nummer 1 zo laat was. Iedereen denkt nu dat t nog wel even duurt, pffffffff...
Ik word ook gek van die vraag! Terwijl mensen natuurlijk alleen maar meeleven. Merk dat ik sowieso nogal snel geïrriteerd ben
Meeleven is iets anders in mijn ogen, dit is gewoon mega irritant haha Ook zoiets raars: iedereen verwacht maar dat je ze op de hoogte stelt zodra de bevalling is begonnen. De enige mensen die ik op de hoogte stel zijn mijn schoonmoeder, moeder (en de pas in het ziekenhuis zelf) en mijn beste vriendin. De rest hoort het achteraf pas
Haha heeeel herkenbaar. Hier 40+3. Beide zijn wij zelf geboren rond de 30 weken dus verwachtte stiekem ook wat 'vroegs' hoewel we wisten dat het beter was. Maar nu. Kkan nu niet meer wachten...
Heb ik ook steeds. Dan denk ik HALLO, als het geboren was had ik t wel in mn armen, niet in mn buik!! Waarschijnlijk had ik hier dan nu niet eens gestaan maar had ik thuis gelegen/gezeten...
Oh ja sommige reactie zijn soms echt irritant. Schoonzus bijv. nou is het er nog niet?? Alsof ik haar over zou slaan met bellen als de baby er is zucht..... Hier ga ik verder alleen ouders en schoonouders op de hoogte brengen. Ouders passen op onze zoon als ik ga bevallen. De rest hoord het later.
Hier laten we ook alleen mn ouders het weten als het begonnen is, omdat zij op onze zoon zullen passen, rest pas als hij er is!! Anders maken ze zich misschien ook alleen maar onnodig zorgen mocht het allemaal wat langer zou duren ofzo
Heeeel herkenbaar..... Zo ongeduldig! Ik wil m'n baby... En idd, die goedbedoelde berichtjes allemaal. Om gek van te worden soms, dit vind ik de ergste; geniet nog even van je rust! Eh sorry, rust heb ik al lang niet meer, en ik wil gewoon echt m'n baby!!
Die rust heb ik toch al niet met een peuter van 2,5 Dutjes doet hij al ongeveer een jaar niet meer en hij heeft energie voor 10.