verder dan ik had vewacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fempje, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik kom net van de ha vandaan.en wat vermoed de ha nou dat ik al 10 weken zwanger ben hihihi :confused: ik hoop dat hij het goed heeft hij heeft meteen een afspraak gemaakt bij de gyn en ik mag meteen aankomende dinsdag al voor een termijn echo terecht spannend en super gewoon allemaal dat het zo snel gaat. groetjes fempje

2. HeMa

HeMa Actief lid

24 mei 2007
    136
    0
    0
    :D dat zal even raar zijn geweest!
    Je slaat gewoon 4 week ineens over!

Geniet van de echo dinsdag ;)

3. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Veel plezier bij de echo dinsdag, ben benieuwd hoe ver je dan bent. Gefeliciteerd nog

4. Niet meer actief

gefeliciteerd, ben ook wel benieuwd ja
    spannend hoor
    op naar dinsdag ;)

5. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ja ik vond het zelf ook een beetje raar ja en ik ben super benieuwd dinsdag hoe ver ik dan eigenlijk ben.ik hoop stiekem wel al zo ver natuurlijk sla ik al wel de spannende weken over

6. HeMa

HeMa Actief lid

24 mei 2007
    136
    0
    0
    maar hoe komt je HA er dan op dat je 10 week zwanger bent?

7. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik heb op 31 januari een mk gehad.dus alles bij mij binnen was nog van slag.ik ben na 51 dagen na de mk weer ongi geworden toen weer na 35 dagen maar die was veel lichter en korter van duur en dat was op 27 april dus hij vermoet dat ik meteen na mijn ongi van 35 dagen een eisprong heb gehad en toen weer 2 weken er na een eisprong dus 2 x achter elkaar :confused: ik wist ook niet dat dat kon maar het is dus echt zo omdat alles dus bij mij binnen van slag nog was.

8. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    maar echt zeker weet ik het pas dinsdag :D

9. HeMa

HeMa Actief lid

24 mei 2007
    136
    0
    0
    Ik ga voor je duimen dat het klopt :D
    Zijn wij beide net over de 10 week :)

10. MamavanTim

MamavanTim Actief lid

6 mei 2007
    104
    0
    0
    Hahahaha daar sta je even van te kijken he? :)
    Onze zwangerschap was ongepland en toen ik met 11 weken een termijnecho had bleek ik ook ineens al op 15 weken te zitten! ik had de eerste maand gewoon een bloeding gehad. Gewoon drie weken te lang in spanning en ineens 4 weken verder, voelt heel raar. Maar geniet ervan, time flies ;)

Deel Deze Pagina