Potje gedult gezocht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Xonie, 8 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xonie

Xonie Lid

24 feb 2015
    77
    28
    18
    #1 Xonie, 8 mei 2019
    Laatst bewerkt: 8 mei 2019
    Hi dames,

Mijn gedult is op, zero, noppes nada, niks meer over.
    Mijn cyclus is tussen de 28 en 37 dagen, hoe is het mogelijk!

Afgelopen maand helaas een miskraam gehad bij 4 weken, erg kort maar toch veel verdriet.

Op 4 april begon er wat roze afscheiding, op 9 april begon het 'echte' bloeden.

Het is me dus niet duidelijk of ik vanaf de donderdag 28-37 dagen moet rekenen of vanaf de dinsdag.

Mocht ik alles nemen, betekend t dat ik ergens tussen donderdag 2 mei en donderdag 16 mei ongesteld kan worden! Hahaha, mijn hemel gewoon 2 weken.o_O

Ik heb nu vanaf afgelopen donderdag 2 mei last van menstruatie kramp, misselijk (echt kots misselijk), moe, ja nu moet ik eerlijk toegeven enorm gek te zijn op slapen maar dit is wel extreem hoor, en mn borsten doen pijn, enorme rugpijn en erg emotioneel.

Ik heb op zaterdag 4 mei getest, negatief. Mijn man beloofd niet meer te testen maaaaar kon t niet laten, dus zondag weer getest (stiekem, hij weet t ook niet:oops:) . En i.o.m. met mijn man gister weer. Allemaal negatief, overigens ook allemaal met middagurine wellicht niet helemaal verstandig.

Ik ga er dus vanuit dat mijn menstruatie een keertje gaat doorbreken, ik weet dat ik waarschijnlijk ook veels te vroeg heb getest maarja heb ook geen idee wanneer mn nod (of od) zou zijn?

Ik mag pas zondag weer testen helaas. :cry::cry:

Nu maar wachten, en wachten en nog meer wachten!

Groetjes Xonie

2. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Sterkte met het verlies. Je bent dan misschien maar kort bij elkaar geweest maar dat maakt het verlies niet minder moeilijk. Het was zo gewenst.
    Misschien moet je uitgaan van de langste datum. En alles wat dan eerder gebeurt is dan maar een meevaller?
    Nogmaals heel veel sterkte toegewenst!

bubblybaby vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina