Bloeding na iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rabzy, 29 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal, afgelopen woensdag heb ik mijn 2e iui gehad. Nu heb ik die dag en de dag er na last gehad van menstruatie krampen.
    Maar gisteravond laat had ik beetje roze bloedverlies bij het toilet gaan en verder niks..vanochtend was ik echt bang dat ik ongi zou worden maar dat kan toch eigenlijk niet 5 dagen na de iui? Vorige maand werd ik na iui de 15e dag ongi..

Wat zou dat roze bloed verlies kunnen zijn?

2. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Weet je het echt niet? Of moeten we even bevestigen dat het ook iets goeds zou kunnen zijn? Innestel bloeding zou kunnen!!! Dus niet opgeven het klinkt juist super

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Misschien nog een reactie op de IUI, dat het allemaal wat geïrriteerd is. Een menstruatie zou wel heel vroeg zijn hoor.

4. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou gisteren iedere keer bij het afvegen bloed gehad en sinds vanochtend buikkrampen zoals bij m'n menstruatie en meer bloed als voorheen 😢 dus toch een menstruatie maar dat zou praktisch toch helemaal niet kunnen 6 dagen na iui? Heb ik nog nooit meegemaakt

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nee vind het wel heel snel. Heb er nog nooit van gehoord zo snel. Anders even het ziekenhuis bellen?

6. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ziekenhuis heb ik gisteren en vandaag gebeld maar die zeggen zolang het niet doorzet is het gewoon een bijwerking wat kan voorkomen bij de iui. Misschien door het slangetje tijdens de inseminatie. Dus kortom afwachten wat mijn lichaam gaat doen 😁

De bloeding is nu weer weg maar heb wel last van krampen.....

7. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Meid, het kan inderdaad een innesteling zijn. Zoek maar op internet. Hopelijk weet je binnenkort meer. Ik zal voor je duimen!!

Groetjes
    xxx

8. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Menstruatie is gisteren echt doorgebroken en heb het ziekenhuis gebeld. Na overleg met de gyn moet ik vandaag weer beginnen met gonal en de 3e poging iui starten. Volgende week donderdag mijn eerste echo weer en dan bespreken we of ik medicatie moet krijgen om mijn cyclus te verlengen...Pffff

Nog een maand vol hoop voorbij en weer een maand vol hoop begint.....

Deel Deze Pagina