nog 6 weken en we hebben nog geen idee voor een meisjes naam. liefst kort en hollands...................... voor een jongen hebben we Jurre
Sorry ben niet heel crea vandaag maar heir een paar wat ik Hollandse namen vind... Floor, Fleur, Lotte, Anouk, Isa, Mirthe... succes!!!!!!
Hoewel heel populair op het moment vind ik Fleur een erge leuke naam. Minder populair en ook erg leuk vind ik Iva.
Hihi dan wordt het tijd dat je en leuke naam vindt ! Of zal het betekenen dat het een knul wordt, hier klopt het bij dochter wel, we konden geen jongensnaam vinden en het bleek dus een meisje te zijn! Nog wat suggesties als het niet klopt: Suus Roos Floor Myrthe Femke Lotte Anne
eva lianne maud eline esmee sanne marije ilse lisa anne anna emma noor/noortje ronja britt esther tessa amber elisa kim lizzy tamara tiffany isabella miss niet allemaal hollands ! maar ja
Fiene! Ilse Isa Jenna Jonna Jonne Roos / Rosa Merle Juul Evi Emma Noor / Noortje Sterre Maud Bente Sanne
Ik ken een broer en zus die Jurre en Bente heten, vind ik een erg leuke combi...dus ik ga voor Bente!