pijnlijke voorweeén

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door balleke, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

    balleke Fanatiek lid

    21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoop dat ik niet de enige ben die hier super veel last van heeft.

    Hier effe mn verhaal.

    Week 31 a 32 last van ongi krampen voor een paar dagen, maar niet echt pijnlijk. Gyn geweest en idd hij is ingedaalt.

    33.6 weken vrij wel diep ingedaalt volgens de verlos.

    35 Weken last van krampjes overdag, maar niet echt heel erg en het was maar voor een uurtje. Dacht nog, het zal wel verder aan het indalen zijn. (niet te vergelijken met ongikrampen)

    35.2 Weken Krampen met hardebuiken komen in de avond om de 10 a 5 min en vrij onregelmatig en de pijn valt nog wel mee, maar hield wel langer aan en voor 2 uurtjes. Ter vergelijking van toen 2 dagen geleden, was het wel erger.

    35.3 weken krampen met hardebuiken komen weer om de 5 a 10 min nu deed het ook nog eens pijn en met pieken er in. Dit hield ongeveer 3 uurtjes aan en in de avond kwam het ook nog even terug alleen niet zo erg meer. Nog onder de douch gestaan toen het net uurtje begonnen was maar dat hielp niet. Toen ik in de avond het weer terug kreeg heb ik een warme kruik tegen mijn buik aangelegd en dat hielp vrij wel. Daarna in slaap gevallen en of er niks aan de hand was.

    Vandaag 35.4 weken. We gaan naar de ikea. Voor dat we de auto instappen heb ik wat last van krampjes maar niet echt met harde buiken of zo. Onze woonwijk bestaat vooral uit drempels en auw het word toch wat pijnlijker de krampen, maar wel constante kramp. We komen aan bij de ikea en ik kan amper de auto uitstappen...pfff Toen nog heel die rot winkel nog door... Auw krampen worden steeds heftiger en met pieken er in..auw auw. Toch maar terug naar huis, want het begon nu toch wel erg pijn te doen (zo erg dat ik in de winkel moest huilen..Lekker voorschut) Ik durfde de verlos niet te bellen, omdat ik haar de avond er voor al had gesproken en ze zij dat zijn voorweeén en je moet het rustig aan doen en kruik op je buik leggen. Dus had ik wilde niet bellen omdat ik het antwoord al wist. Thuis aangekomen, omgekleed en een kruik op mijn buik gelegd... pfff het zakt iets af gelukkig. dit hield ongeveer 3,5 uur aan en met rugpijn er bij (van instappen auto t/m thuis komen en uurtje op de bank). 2 uur lang met een kruik op mijn buik en toen begon het weer..auw auw, weer met pieken en krampen om de 5 a 10 min, maar geen harde buiken of zo...Pfff ik heb hier geen zin in.. Toch maar de verlos gebelt. En moest het echt rustiger aan doen en helemaal niks meer doen en bad nemen. Net in bad geweest en na 2 uurtjes is het een beetje afgenomen. Ik heb nu nog wel last van kramp maar niet zo erg meer gelukkig. En ik hoop dat het zo blijft!!

    Gr
     
  2. jaja23

    jaja23 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    meid ik ben inmiddels bevallen maar herken je verhaal zoo erg ik had ook vanaf week 31 krampen oo ik werd er gek van ik was ook iedere keer bang dat het ging beginnen!

    Maar ind je hoeft niet meer zo lang neem echt je rust! want die krampen heb je toch wel en als je goed rust blijven ze binnen beperken!
    Ik wens je nog heel veel succes met je laatste loodjes!

    veel liefs jaja
     

Deel Deze Pagina