Allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor de meelevende berichtjes in het voorsteltopic! Het was wel een beetje wrang, want vlak nadat ik me voorgesteld had, werd er een miskraam geconstateerd. Ik heb een week gewacht en ben afgelopen vrijdag gecuretteerd. Ik ben heel blij dat ik het heb laten doen. Alles is nu weg en wij kunnen weer verder. We moeten een menstruatie afwachten en dan mogen we weer! Natuurlijk is het moeilijk en verdrietig, maar daar willen we niet al te lang bij stil blijven staan. Ik hoop wel dat het vloeien snel afgelopen is, maar dat heb je toch niet voor het zeggen. Ik ben wel weer begonnen met temperaturen en merk dat het nu weer aan het zakken is, dat is een goed teken toch? Nouja, ik wilde gewoon nog even wat schrijven, omdat jullie reacties zo'n indruk op me hebben gemaakt... En als die bewuste menstruatie straks gekomen is, dan voeg ik me bij het zwanger worden. Ik heb er zin in!
Nou ben blij dat je er zo over denkt! is alleen maar positief! Veel sterkte met het verwerken en veel succes voor de nieuwe poging! groetjes
ik vind het ook erg knap van je dat jullie er zo mee omgaan. Ik wens je veel succes en sterkte toe de komende tijd liefs
Ja, knap dat je zo denkt. Ik vind het ook weer spannend om het weer te proberen. Zit nu in mijn tweede ronde na mijn curretage. Succes en sterkte, liefs
hoi iedereen, mag ik me voorstellen ,ik ben ariane weet iemand een vraag op mijn antwoord,over 10 maanden heb ik een miskraam gehad en was 14 weken ver ,ze hebben een curretage gedaan en had veel veel bloedingen .Nu in september constateer ik terug dat ik terug zwanger ben maar nu deze week ga ik op controle en had ik terug een miskraam maar nu hebben terug een curretage gedaan maar heb ik niks van bloedingen .nu is mijn vraag hoelang moet ik wachten om terug zwanger te worden???
Hoi Ariane, dat zal allemaal nog niet meevallen zeg, sterkte met het verwerken! Mijn gynaecoloog vertlede me dat ik we een menstruatie moesten afwachten en dat we daarna gewoon weer zwanger mochten worden. Dan heeft je lichaam ook een beetje de tijd om zich te herstellen, dat lijkt me ook wel belangrijk... Succes ermee!
hoi iedereen,bedankt voor de fijne reactie's maar nu zit ik nog met een vraagje ?? Heeft er iemand na een curretage ,allergische reactie's gehad op iets .want ik zit nu met die vervelende rode plekken aan de zijkant ,gezwollen ,en vooral het een onaangenaam branderig gevoel.kan er mij iemand een antwoord op geven.dank je .groetjes
HOI Cynthia, allereerst succes met het verwerken en ik begrijp precies hoe je dit allemaal bedoelt (uit eigen ervaring). ook succes voor de volgende ronde arianeke: over hetgeen zwanger worden, wanneer? mij is ook verteld dat het verstandig is om weer te gaan proberen zwanger te raken na een eerste menstruatie af te hebben gewacht. ook i.v.m. het uitrekenen. maar de gyn zei ook dat mocht je gelijk weer zwanger zijn je lichaam er wel weer klaar voor was anders kon je ook niet zwanger raken. en over die rode plekken, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien is dit wel een infectie ofzo, ik zou ff langs de ha gaan. gr saskia
hoi iedereen ,vorige week had ik jullie verteld wat ik meegemaakt hebt ,endat ik daarna allemaal van die rode plekjes begon tekrijgen .wel ik heb bij een dermatoloog geweest ,en blijkbaar heb ik een allergische reaktie beginnen van iets ,maar van wat weten ze niet ,dus nu moet ik een zalf aanwrijven met cortisone gedurende twee weken .Maar nu heb ik een vraagje weet er iemand of dat kwaad kan om zwnger te zijn ,want ik ben nog niet plan om ermee te stoppen .Dus laat mij iets weten groetjes.