Verder na een miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cynthia, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor de meelevende berichtjes in het voorsteltopic! Het was wel een beetje wrang, want vlak nadat ik me voorgesteld had, werd er een miskraam geconstateerd.
    Ik heb een week gewacht en ben afgelopen vrijdag gecuretteerd. Ik ben heel blij dat ik het heb laten doen. Alles is nu weg en wij kunnen weer verder.
    We moeten een menstruatie afwachten en dan mogen we weer! :D
    Natuurlijk is het moeilijk en verdrietig, maar daar willen we niet al te lang bij stil blijven staan.
    Ik hoop wel dat het vloeien snel afgelopen is, maar dat heb je toch niet voor het zeggen. Ik ben wel weer begonnen met temperaturen en merk dat het nu weer aan het zakken is, dat is een goed teken toch?
    Nouja, ik wilde gewoon nog even wat schrijven, omdat jullie reacties zo'n indruk op me hebben gemaakt...

    En als die bewuste menstruatie straks gekomen is, dan voeg ik me bij het zwanger worden. Ik heb er zin in!
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    He wat vervelend zeg. Sterkte ermee hoor!
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou ben blij dat je er zo over denkt! is alleen maar positief!

    Veel sterkte met het verwerken en veel succes voor de nieuwe poging!

    groetjes
     
  4. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Veel sterkte toegewenst meid!!
     
  5. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    sterkte
     
  6. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik wens je veel sterkte toe, en fijn dat je toch positief kunt denken ;)
     
  7. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    sterkte met het verlies en veel succes in de volgende ronde
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ik vind het ook erg knap van je dat jullie er zo mee omgaan.

    Ik wens je veel succes en sterkte toe de komende tijd

    liefs
     
  9. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja, knap dat je zo denkt. Ik vind het ook weer spannend om het weer te proberen. Zit nu in mijn tweede ronde na mijn curretage. Succes en sterkte, liefs
     
  10. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Sterkte meid!
     
  11. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Tjonge tjonge toi toi en kop op!!!
    Sterkte!!
     
  12. arianeke

    arianeke Lid

    1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hoi iedereen,
    mag ik me voorstellen ,ik ben ariane
    weet iemand een vraag op mijn antwoord,over 10 maanden heb ik een miskraam gehad en was 14 weken ver ,ze hebben een curretage gedaan en had veel veel bloedingen .Nu in september constateer ik terug dat ik terug zwanger ben maar nu deze week ga ik op controle en had ik terug een miskraam maar nu hebben terug een curretage gedaan maar heb ik niks van bloedingen .nu is mijn vraag hoelang moet ik wachten om terug zwanger te worden???
     
  13. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Hoi Ariane,

    dat zal allemaal nog niet meevallen zeg, sterkte met het verwerken!
    Mijn gynaecoloog vertlede me dat ik we een menstruatie moesten afwachten en dat we daarna gewoon weer zwanger mochten worden. Dan heeft je lichaam ook een beetje de tijd om zich te herstellen, dat lijkt me ook wel belangrijk...

    Succes ermee!
     
  14. Cynthia,

    Sterkte,
    En suc6 bij het zwanger worden.
     
  15. meermin

    meermin Actief lid

    12 jul 2005
    158
    0
    0
    free lance helpende
    emmen
    hoi

    mooi dat je zo positief denkt en wens je succes straks voor de volgende ronde
     
  16. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Succes met zwanger worden!
     
  17. arianeke

    arianeke Lid

    1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hoi iedereen,bedankt voor de fijne reactie's maar nu zit ik nog met een vraagje ??
    Heeft er iemand na een curretage ,allergische reactie's gehad op iets .want ik zit nu met die vervelende rode plekken aan de zijkant ,gezwollen ,en vooral het een onaangenaam branderig gevoel.kan er mij iemand een antwoord op geven.dank je .groetjes
     
  18. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heel veel sterkte en goed van je dat je zulke positieve gedachten hebt dat valt niet altijd mee
     
  19. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    HOI Cynthia,

    allereerst succes met het verwerken en ik begrijp precies hoe je dit allemaal bedoelt (uit eigen ervaring). ook succes voor de volgende ronde

    arianeke: over hetgeen zwanger worden, wanneer? mij is ook verteld dat het verstandig is om weer te gaan proberen zwanger te raken na een eerste menstruatie af te hebben gewacht. ook i.v.m. het uitrekenen. maar de gyn zei ook dat mocht je gelijk weer zwanger zijn je lichaam er wel weer klaar voor was anders kon je ook niet zwanger raken. en over die rode plekken, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien is dit wel een infectie ofzo, ik zou ff langs de ha gaan.

    gr saskia
     
  20. arianeke

    arianeke Lid

    1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hoi iedereen ,vorige week had ik jullie verteld wat ik meegemaakt hebt ,endat ik daarna allemaal van die rode plekjes begon tekrijgen .wel ik heb bij een dermatoloog geweest ,en blijkbaar heb ik een allergische reaktie beginnen van iets ,maar van wat weten ze niet ,dus nu moet ik een zalf aanwrijven met cortisone gedurende twee weken .Maar nu heb ik een vraagje weet er iemand of dat kwaad kan om zwnger te zijn ,want ik ben nog niet plan om ermee te stoppen .Dus laat mij iets weten groetjes.
     

Deel Deze Pagina