IUI behandeling en overgewicht?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ilja27, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    1,555
    1
    36
    Hallo

Wie heeft ook te maken met overgewicht? Wat doe je eraan? En moet je een bepaald BMI hebben of gewicht voor je mag starten?
    Hoe zwaar ben je als ik vragen mag en hoelang? Ik weeg nu 112 kilo en ben 173. Ben net 13 kilo afgevallen.

Ik ben erg aangekomen door een probleem met de schildklier.
    Ik hoop dat iemand tips heeft.

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey wat grappig... ;) ik ben 1.72 en net 23 kg afgevallen weeg nu 97.
    gelukkig hoeven wij niet aan een bepaald bmi te houden voor onze ivf. we zijn immers al zo'n 2 jaar bezig in de medische malle molen.
    ik ben aangekomen deels door mezelf. en deels door dat ik moest gaan spuiten om mijn eitjes te laten groeien. in super korte tijd ruim 30 kg aangekomen!
    en nu door gezond eten en veel sporten aant afvallen. ik heb ook een maagband gekregen. maar dat is natuurlijk een hulpmidden en geen wondermiddel zoals vele denken. dus je moet het alsnog allemaal zelf doen. nou meis heel veel succes in ieder geval met het afvallen.. wat is je streef gewicht? die van mij 70kg. dus ik ben er nog niet ;)

groetjes!

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Sommige ziekenhuizen stellen inderdaad eisen aan je gewicht. Vaak mag je BMI niet boven de 30, 32 of 35 uitkomen. De jouwe zit nu op 37. Dus het kan zijn dat je eerst nog meer moet afvallen voordat je met behandelingen mag beginnen. Maar al heel goed dat je al zoveel afgevallen bent! Succes!

Share This Page