Gefeliciteerd meis. Nu kun je eindelijk gaan genieten. Hier nog iemand die nog niet ongi is of een posi test heeft. Mijn nod was de 26ste, dus wacht nog even af. Liefs.
hoera een baby opkomst. ik zit nu ook al lang genoeg te wachten. ik ben nu ook liever ongesteld dan dat ik nog veel langer in onzekerheid zit. gister een test gedaan en ik zie alleen een streepje als je hem tegen het licht houd dat is dus negatief want het is meer het streepje die er zou kunnen zitten als je zwanger bent ( watermerk zo ziet het eruit) ik word gek van de onzekerheid. ik ga denk ik donderdag weer testen
neeeee, cybersbyby gefeliciteerd!!! oooohhh wat fijn voor je zeg! geniet ervan!! (nu ik nog.....) ik ga morgen testen.... grtz.
Helaas en gelukkig! Vanochtend getest negatief! Ikke balen, maar een uurtje nadien werd ik (gelukkig) ongi! Balen, maar ook blij dat het wachten voorbij was! grtz.
Inderdaad, daar gaan we voor! Zie trouwens dat jij gependelt bent. Dat zou ik ook wel willen, maar zie dat alle topics daarover gesloten worden of zijn. Weet jij hoe ik dat kan laten doen? grtz.
Ik heb ook 5 dagen lang licht bruinverlies gehad. Dit gebeurde ongeveer 5 dagen voor mijn menstruatie. En nu heb ik sinds gisteren onwijze rugpijn. Had vannacht er zo last van, dat ik moeilijk in slaap ben gevallen. Nu is het wel minder geworden. Herkent iemand dit? Ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb wel een onregelmatige cyclus maar ik heb nog nooit bruinverlies gehad. En dan vooral niet op dag 27 van mijn cyclus. Mijn cyclus was nooit korter dan 30-32 dagen.
reactie hey awhh jij negatief. balen zeg. ben wel bli jdat je meteen ongi werd heb je niet meer onzekerheid. zal voor je duimen in het nieuwe jaar! SUC6 MEID gr cybersyby