Hallo allemaal, Heb op dit moment denk ik een miskraam. Verlies veel bloed met kleine stolsels niet grote. Heb ook krampjes maar niet heel erg. Een soort menstruatie gevoel. Bloed wel veel. Ik weet niet hoe een miskraam begint en moet ik iets verliezen ofzo bv vruchtje? Al een week bloedverlies gehad kleine beetjes sinds eergisteren veel meer. Hoe lang blijf je normaal Bloeden? Allemaal vraagjes maar is een eerste miskraam voor mij rond vijf weekjes? Hoe is dit bij jullie gegaan?
Hoi, Als ik af ga op je verhaal lijkt dit inderdaad op een miskraam. Je hebt al even bloedverlies wat toegenomen is met bijkomende krampen. Behalve de krampen is het bij mij ook zo begonnen. Ik heb van zaterdag tot woensdag gebloed en als laatst op die dag mijn kindjes verloren. Daar achteraan is een menstruatie gekomen van 4/5 dagen. De periode van bloeden is voor iedereen verschillend. Sommige enkele dagen en bij mij 9 dagen. Ik zou morgenvroeg even je vk bellen voor een echo zodat je zekerheid krijgt. Heel veel sterkte toegewenst, het is niet niks.
Hier ook een keer een miskraam gehad rond die periode. Ik heb een weekje ongeveer bloedverlies gehad en toen was het wel weer klaar. Die maand er na ook netjes rond 33 dagen weer menstruatie gehad. Verder geen vruchtje verloren meer alleen maar stolsels. Het is ook allemaal nog zo klein. Dat het lastig te onderscheiden is.