Zitten er nog meer op het wachtbankje met een ziekelijke vroege test obsessie? Ik weet dat het vroeg is, maar met mijn vorige zwangerschap testte ik op dag 5 savonds positief, dus vandaag een negatieve test hakt er even in... Heb ook al sinds dag 2 kramp...pff gekmakend weer allemaal.
Hier op dag 6 na blasto getest en echt een tuurstreepje. Dag 5 was nog negatief geweest zo licht was m'n dag 6 streepje. Het kan nog!
Ik mag zondag de 9e testen van het ziekenhuis. Zou graag een deurtje hebben in mijn buik zodt ik even zou kunnen kijken. Testen doe ik eigenlijk niet. Zorgt voor mij alleen maar voor teleurstelling. De positieve testen die ik heb gehad de afgelopen 7 jaar was het raak en na een week of paar dagen ging het dan al mis. Hoop zo dat onze blastocyste goed in genesteld is. Vertrouw mijn lijf niet, ik voel van alles maar schuif het af op medicatie, drukte en herstel van de punctie. Deze week nog door en hopelijk geen bloed. Kijk iedere keer als ik naar toilet ga Ik hoop zo dat het vruchtje groeid in mijn buik en veilig blijft zitten.
Sterkte dames met wachten!! Iedere keer kijken.. dingen voelen.. geen valse hoop willen hebben maar toch.. duim voor jullie dat het gelukt is!