Dag 5, wachtbankje na blastocyste tp. Negatieve test

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door koekjesbakker, 29 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Zitten er nog meer op het wachtbankje met een ziekelijke vroege test obsessie? :$

Ik weet dat het vroeg is, maar met mijn vorige zwangerschap testte ik op dag 5 savonds positief, dus vandaag een negatieve test hakt er even in...
    Heb ook al sinds dag 2 kramp...pff gekmakend weer allemaal.:confused:

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier op dag 6 na blasto getest en echt een tuurstreepje. Dag 5 was nog negatief geweest zo licht was m'n dag 6 streepje. Het kan nog!

3. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    Ik heb zaterdag mijn 1e cryo tp gehad van een 5 daagse blasto!! Zo spannend....
    Hoe is het nu?

4. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Ik mag zondag de 9e testen van het ziekenhuis. Zou graag een deurtje hebben in mijn buik zodt ik even zou kunnen kijken.

Testen doe ik eigenlijk niet. Zorgt voor mij alleen maar voor teleurstelling.

De positieve testen die ik heb gehad de afgelopen 7 jaar was het raak en na een week of paar dagen ging het dan al mis.

Hoop zo dat onze blastocyste goed in genesteld is.

Vertrouw mijn lijf niet, ik voel van alles maar schuif het af op medicatie, drukte en herstel van de punctie.

Deze week nog door en hopelijk geen bloed. Kijk iedere keer als ik naar toilet ga

Ik hoop zo dat het vruchtje groeid in mijn buik en veilig blijft zitten.

5. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Sterkte dames met wachten!! Iedere keer kijken.. dingen voelen.. geen valse hoop willen hebben maar toch..
    duim voor jullie dat het gelukt is!

Deel Deze Pagina