hallo, ik ben verleden week een eerste echo gaan laten maken en ik was toen 6.3 weken zwanger ,de gyn zei dat het perfect was,het is nog een garnaaltje zei ze,gezag ook echt zo een vorm van een garnaal .maar nu lees ik dat het op 7 weken al de benen en armen kunt onderscheiden,maar daar was toen nog helemaal niks van te merken,kan dit dan nog op zo een korte tijd ,of hoe zit dat ineen??de grootte was 0,78mm.sorry voor men vragen maar heb al 2 mk gehad en voel me nu onzeker bij het minste
Sorry maar ik kom niet verder dan je openingspost...vind dit erg onleesbaar. Kun je het misschien herschrijven zonder spelfouten?
http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/6w.htm Daar kan je mooi zien hoe je baby er nu ongeveer uit ziet.
deze weken, tot de 12e week, gaat de groei van je kindje óntzéttend snel. Dus ja een week later kun je al duidelijk het begin van armen en beentjes zien. Met 12 weken is je kindje eigenlijk ook al helemaal een mensje...
En daarna groeit het alleen nog maar sneller eigenlijk. tot de 12e week is het zich echt helemaal aan het ontwikkelen.. organen, armen, benen, vingertjes, teentjes, gezichtje, oren ect ect noem maar op, daarna schiet het kindje in de groei als de ontwikkelfase voorbij is.. Mijne was in week 11 4,5 cm en in week 12 6,5 nu istie alweer veel groter.