6.3weken zwanger enit ziet hoe de baby eru

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamavan1, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hallo,

ik ben verleden week een eerste echo gaan laten maken en ik was toen 6.3 weken zwanger ,de gyn zei dat het perfect was,het is nog een garnaaltje zei ze,gezag ook echt zo een vorm van een garnaal .maar nu lees ik dat het op 7 weken al de benen en armen kunt onderscheiden,maar daar was toen nog helemaal niks van te merken,kan dit dan nog op zo een korte tijd ,of hoe zit dat ineen??de grootte was 0,78mm.sorry voor men vragen maar heb al 2 mk gehad en voel me nu onzeker bij het minste

2. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Sorry maar ik kom niet verder dan je openingspost...vind dit erg onleesbaar. Kun je het misschien herschrijven zonder spelfouten?

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
  4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    deze weken, tot de 12e week, gaat de groei van je kindje óntzéttend snel. Dus ja een week later kun je al duidelijk het begin van armen en beentjes zien.
    Met 12 weken is je kindje eigenlijk ook al helemaal een mensje...

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    En daarna groeit het alleen nog maar sneller eigenlijk.
    tot de 12e week is het zich echt helemaal aan het ontwikkelen.. organen, armen, benen, vingertjes, teentjes, gezichtje, oren ect ect noem maar op, daarna schiet het kindje in de groei als de ontwikkelfase voorbij is..
    Mijne was in week 11 4,5 cm en in week 12 6,5 nu istie alweer veel groter.

Deel Deze Pagina