Hoi Dames, Wie herken dit.. Ik was goed misselijk, sinds gister is dat niet meer zo.. Ik dacht gelijk aan een MK, dus ik dacht als het zo is dan moet mijn test dan ook licht posie aangeven, want misselijkheid heeft toch te maken met HCG waarde in je lichaam toch? Dus ik heb een test van kruidvat gedaan en die gaf licht positief aan terwijl me andere testen dik positief waren..... Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Was het een ander soort van test? Want sommige testen tekenen gewoon later of minder aan dan andere. Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor, de ene dag heb je nu eenmaal wat meer symtomen dan de andere! groetjes!
Nou nee, ik heb met kruidvat test vanaf het begin getest en die gaf ook vet positief. Vandaar dat ik me een beetje zorgen maakt....
en ook telkens met ochtendurine of verschillend? sorry weet het dan echt niet want heb nooit getest toen ik zo ver al was.
Nou ik ook niet, was de eerste keer omdat ik minder symptonen heb. Maar het gekke is dat mij ander testen die ik NIET met ochtend urine heb gedaan vet posie waren nu heb ik WEL met ochtend urine getest is ie licht positief.. Ik weet het nie meer...
Ik denk dat je alleen maar kunt afwachten. Het komt wel eens voor dat mensen inderdaad opeens veel lichter testen en vlak daarna een miskraam volgt. Maar een test laat niet altijd een even dik streepje zien hoor. Dus het hoeft helemaal niets te zijn.
maar het is toch ook zo dat je hcg hormoon terug afneemt later in de zwangerschap niet? wel geen flauw idee wanneer dit gebeurt. kan je morgen niet even bellen of je een echo kan krijgen omdat je je zorgen maakt?
Ja ik heb net met me VK gebeld en ik mag morge komen voor een echo, eigenlijk wou ze eerst afwachten, maar ik heb haar gezegd dat ik het liever achter het rug wil hebben als het inderdaad mis is gegaan, zo ben ik. Ik wil het snel opgelost hebben. Kan niet weken in onzekerheid leven. En als ik verhalen van mensen hoor die moesten afwachten enzo....Dat kan ik niet... Heb morgen om 12 uur een afspraak, dus het is nu afwachten....
succes morgen meis, ik duim voor je dat de HCG gewoon al aan het afnemen is en er helemaal niets aan het handje is. knuffff
Zoiets gebeurd wel vaker, ik zou me nog niet direct zorgen maken, zeker niet met ruim 7 weken. Waarom heb je eigenlijk nog getest?
Succes morgen, Jeanny...maar het hoeft inderdaad niks te zijn....heb 3 keer getest, waarvan de middelste keer ook lichter was....ook de misselijkheid komt en gaat. Sylvie, ik vermoed dat je HCG minder wordt na de 16de week, in mijn zwangerboek stond dat de periode dat je genoeg HCG hebt voor moeders voor moeders tussen week 6 en 16 is. Maar dat is slechts de conclusie die ik trek.
Thanks meiden, ik word in ieder geval ietsje rustiger na het lezen van jullie berichtjes.... @ bamjolan; omdat me misselijkheid veel minder was geworden, terwijl ik gister goed ziek was. Ik ben me zelf gek aan het maken. Ik hoop dat ik morge op de echo kan zien dat alles goed is, anders weet ik niet meer.... Ik laat morge weten hoe het ging....Duimen voor me.. Liefs Jeanney
Oh meissie ik kan me je onzekerheid zo voorstellen, ik heb ook nog een week doorgestest. Probeer je niet gek te laten maken, een streep is een streep! Succes morgen!
maak jezelf niet gek en probeer beetje te slapen vannacht! heb ook iedere keer kruidvat test gebruikt. de 1e keer toen ik zwanger was gaf ie vet positief een streep! toen kreeg ik helaas een ma. nu ben ik weer zwanger en weer kruidvat test gebruikt, heel licht streepje... en zoals je ziet, ben nog steeds zwanger hebben toen wel voor de zekerheid een andere test gehaald, cb en deze was een dikkere streep. het zegt niks zoals je ziet. dus duim voor je dat t bij jou ook t geval is!
Jee wat een onzekerheid! Heel veel succes morgen! Ennuh, ik was ook de ene dag hondsberoerd en een dag later weer niets.... dus dat hoeft niets te betekenen hoor! Kan echt per dag wisselen! Succes meid!
Ik heb ook toen ik 8 weken was nog eens getest, ik was toen op vakantie. Ook een heel lichte test, terwijl de andere goed duidelijk waren... ik was toen ook erg gestrest. de volgende ochtend weer een test gedaan, en toen was de test wel weer duidelijk?!? Hopenlijk krijg je morgen duidelijkheid! Succes!
Ow meiden wat lief van jullie, ik zit hier met me ogen vol tranen... Heel lief dat jullie zo met me meeleven.. Hier thuis hebben ze helemaal geen begrip voor me situatie... Ik wil niks doen, maar moet he als je nog 2 kids heb...Ik probeer toch wat te doen maar krijg helemaal geen steun meer van me man...(ik heb gezegd, dat als ik een miskraam zou krijgen, dat ik het niet opnieuw wil proberen, want eerst goed ziek, misselijk etc en het gaat toch mis, dat wil ik niet nog een keer meemaken) en dat vond ie niet leuk. Hij vond me ego, ik denk alleen aan mezelf...Nou ja zeg.... Laat het straks wel weten... Liefs Jeanney