Aantal cc te weinig?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Jale, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Voor mijn dochtertje maak ik op dit moment iedere voeding 120 cc. Soms drinkt ze 'm helemaal leeg en soms laat ze een laagje staan. Ze is nu 8 weken. De laatste keer dat ze werd gewogen (14/10) woog ze 4290 gram en was ze 54 cm lang. Ik heb al geprobeerd haar 150 cc aan te bieden maar dat drinkt ze niet op en blijft ze steken tussen de 100 cc en de 120 cc. Als ik zo rond kijk op het forum zie ik dat andere kinderen van haar leeftijd veel meer drinken (150-180 cc per voeding)...
    Overdag komt ze trouwens om de 3 uur en 's nachts slaapt ze door van 23.00 tot 06.30 uur.

Drinkt mij dochtertje te weinig?

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    je kunt uitrekenen wat ze mag hebben per voeding. het verschilt of kinderen 5 keer komen of bivoorbeeld 9 keer om een voeding vragen: dan heb je het meer uitgespreid over de dag.
    kinderen groeien in hun eigen tempo. is ze tevreden en groeit ze en heeft ze voldoende natte luiers, dan lijkt het me prima!

150 x kilogram lichaamsgewicht delen door aantal voedingen wat je geeft per 24 uur.

succes verder
    heidi margit

Deel Deze Pagina