Dus omdat er vroeger nog geen ijsje vanaf kon moet hij nu ineens 180 kado doen? Wat een rare situatie. En eenmanszaak is precies wat het woord zegt EENmanszaak. Dus geen 2 of 3....
Ik vind dat je vader heel aardig is dat hij je korting geeft en ik vind je vriendin nogal asociaal...wat denkt ze wel, dat hij Sinterklaas is of zo?
Naar mijn inzien krijg je gewoon een goeie korting en niet de BTW eraf want hij zal de BTW toch af moeten dragen aan de belasting! Verder zou ik er niet over inzitten, dat heb je de andere keren ook niet gedaan, je vond het toen niks raars..
Saskia zulke rare berichten ben ik niet van je gewend! Een vergelijking van 'dus omdat hij vroeger geen ijsje voor ts kocht moet hij nu die laarzen geven' slaat natuurlijk helemaal nergens op! Het is toch, neem ik aan, wel duidelijk dat TS met het verhaal van het ijsje enkel een situatie wil schetsen van hoe haar vader ís als persoon?! Én dan nu als klap op de vuurpijl dat een EENmanszaak inderdaad één persoon is en niet twee drie of vier? Come on... Dat hij een eenmanszaak heeft wil niet zeggen dat hij ook niemand in dienst heeft!
Mijn ouders zouden mij de laarzen voor de inkoopprijs verkopen. Ik zou dat ook zo doen bij mijn kinderen. Of voor de verjaardag geven ofzo. Behalve als ze inderdaad iedere maand zou komen .
Mmm, ik vind niet dat je ze gratis hoeft te krijgen, hij moet ze tenslotte ook inkopen. Maar iets meer korting had leuk geweest. 20% kreeg ik als personeel in een sportzaak ook. Ooit heb ik bij een familiebedrijfje gewerkt en daar mocht je kopen tegen inkoopprijs + BTW. Dit was ook leuk, vooral omdat het een fotozaak betrof en ik als hobby fotograferen heb
Voor de mensen die denken dat hij de zaak alleen runt....dit is niet zo. Hij heeft 2 man personeel in dienst.
Eh tja.. Het was dan ook een reactie hierop: Wellicht had ik die quote er beter meteen bij kunnen zetten. Want dat vond ik inderdaad een bizarre redenatie
Overigens feit dat ik m'n kind graag iets voor niks geef... Maakt niet dat een ander dat ook moet doen. Dan is het niet hele idee van geven er wel af zegmaar