Ik heb m'n week niet

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbear82, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    De titel zegt het al: ik heb m'n week niet.
    Het begon zaterdag met dat ik me flink in m'n vinger snee.
    Maandag gevolgd door een kleine man die niet lekker in z'n vel zat, met 5,5 uur slaap als gevolg. Vervolgens moest ik met de trein naar m'n werk en miste ik de trein natuurlijk.
    Van dinsdag op woensdag wou de kleine man weer niet goed slapen: 4,5 slaap voor mij dus. Vervolgens rij ik naar m'n werk (in een auto van de baas ivp piket) wordt ik aangereden op de rotonde. (Gelukkig niet gewond, alleen wat stijve spieren) auto moest op de takel en m'n vervangende auto was pas om 17:00 beschikbaar terwijl ik om 15:00 naar huis wou.
    En vandaag m'n voet opengehaald aan de bovenkant....
    Nu is het wel genoeg geweest dacht ik zo.

Andern ook wel eens zo'n week dat alles mis gaat? Gedeelde smart is halve smart....

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Het is bijna vrijdag.. Ramen en deuren sluiten en binnen blijven.. ;)

3. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Haha hoe krijg je het voor elkaar? Gelukkig ben je er zelf wel goed van af gekomen met het auto ongeluk. Onze enige pech van deze week is dat mijn man ziek thuis :( maar gaat wel alweer de goe de kant op. Sterkte in ieder geval en blijf de aankomende dagen maar veilig binnen :p

4. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Helaas ben ik binnenshuis ook niet veilig in een pechweek is m'n ervaring.
    En ik heb piket tot maandag (gelukkig tot vanavond een vervanger gevonden) dus als ik daar ook pech heb dan wordt dat het hele weekend werken.
    Enige geluk: als ik een pech week heb gehad, lijkt alles in de weken daarna weer stukken beter te zijn.

Deel Deze Pagina