5 weken zwanger hcg??

Discussion in 'Zwangerschap' started by dido84, Nov 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dido84

dido84 Actief lid

Nov 22, 2013
    180
    0
    0
    Gisteren een echo gehad waarop niks te zien was, ze zei of ik heb een beginnende miskraam of we zijn nog vroeg. Xe gaf aan dat ik een naar achter gekantellde baarmoeder heb.

Over 2 weken weer een afspraak zegt ze, nu even afwachten. Dus ik zeg ik ga dar niet doen. Kan je me bloed prikke op hcg? Nee dat doen we niet is een te dure bepaling. Dus ik zeg weer ik ga niet zolang wachten om te horen dat t mis is als ik t ook binnen een paar dagen kan horen. Ook gezien me geschiedenis wil ik niet wachten, ik snqp het maar is te duur doem we alleen als we daar aanleiding voor hebben. Ik zeg ik ben verzekerd, dus doe maar. Ze zegt ik ga even overleggen met de gynaecoloog! Huhhhh overleggen mer gynaecoloog??? Wat ben jij dan? Ja ik ben in opleiding. Prima ik kreeg toestemming om bloed te prikken, dus moest t gelijk doem gisteren en maandag weer,en zou ik dinsdag telefonisch een afspraak hebben.

vandaag heb ik een gemiste oproep ik vm afluisteren met dr...... ik heb een afspraak voor u ingepland vanmiddag wilt u even terugbelle n en bevestigen.

Dus ik helemaal in paniek war is er. Ik terugbellen ja er is gister nog overleg gehad en ze willen nog een echo doen en de bloeduitalag bespreken.

kom ik daar aan, een uur wachten. Misschien was t een beginnende miskraam misschien een bbz misschien geen goede zwangerschap. Zr had de uitslag van de bloedtest en die zat op 3300 en dat was volgens haar goed en toch wel duidelijk dat ik zwanger was.

Weer een echo gedaamn en binnen een paar seconden zag ze daar wat was t nou t vruchtzakje. Ze zei er valt nu niet zoveel te zien maar dit is gewoo goed voor het aantal weken. Terwjjl die van gisteren niks kon vinden en maar zat te draaien en te duwen tussen me benen.

Na gisteren dacht ik echt dat ik een miskraam zou krijgen, maar vandaag kreeg ik weer hoop. Het kan nog altijd mis gaan tuurlijk. Maar ik hoop van niet.

Dus meiden laat je niet zomaar afschepen als ze wat zeggen. Oh heb volgende week weer een echo.

En de gynaecoloog was niet ongerust meer het zag er gzd mooi uit

maar ze snappen niet dat ik al die uren in onzekerheid zat. Ik vreesde voor t ergste

2. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

Mar 9, 2007
    992
    179
    43
    Gelukkig dat het toch nog goed zit! Ja ik ken het maar al te goed het af schepen.
    Mag ik vragen waarom je al zo vroeg een echo had?
    Ik ben mezelf aan het bedenken om maandag te bellen als het niet eerder kan. Ben op van de zenuwen dat is toch ook niet goed lijkt me.
    Sterkte duim voor je!

3. dido84

dido84 Actief lid

Nov 22, 2013
    180
    0
    0
    Hahahhahahah. Ik heb meerdere miskramen gehad vandaar ook gewoon een vroege echo. Volgende week nog 1. En daarna ga ik weer via de vk en doe t zoizo elke week bij alle zwangere vrouwen die meerdere miskramen hebben gehad. Super vind ik dat. Ja te vroeg gaan is ook niet handig maar ik snap je wel

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Dat is ook wel echt een hele vroege echo, volgens mij is er dan nog maar neeeet iets te zien.. En een gekantelde baarmoeder werkt daarbij natuurlijk ook niet mee.. Ik heb expres wat langer gewacht met een echo omdat ik bang was dat het net wel net niet zou worden en ik daardoor alleen maar meer in de zenuwen zou zitten..

Maar begrijp heel goed dat je het zo vroeg wilde, als je al meerdere miskramen hebt gehad (wat heftig :().. Gelukkig dat het er uiteindelijk wel goed uit ziet en goed dat je op je strepen hebt gestaan!

5. dido84

dido84 Actief lid

Nov 22, 2013
    180
    0
    0
    Ja hoop volgende week een hartje te zien spannend

Share This Page