het 100ste: ongesteldheid na de bevalling-topic haha

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Melovekane, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Okee zijn er al heel veel van, maar daar kon ik niet helemaal mijn verhaal kwijt, vond ik...
    Ik ben 14,5 week na mijn bevalling ongesteld geworden. Dat was 3 dagen heftig bloedverlies en toen was het weer klaar. Nog neit aan de pil begonnen want die had ik niet in huis (helaas).
    Volgende ongesteldheid afgewacht en die kwam precies 30dagen erna. Normaal dus... Toen wel gelijk de pil geslikt. Deze ongesteldheid leek heel erg op een normale ( zoals voor zwangerschap en pilgebruik). Alleen weinig buikpijn. Maar nu is het rare: ik ben nu nog steeds een beetje ongesteld. Duurt nu al 10 dagen. En normaal duurde het zo'n 6 dagen.
    Komt die door de zwangerschap/bevalling?!??! Of doordat ik de pil weer ben gaan gebruiken? of doordat ik een paar keer (voor het eerst) een tampon heb gebruikt?!?!

2. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Waarschijnlijk gewoon omdat je de pil weer bent gaan gebruiken. Ik had het ook toen ik aan de pil begon. Heeft eigenlijk heel de maand geduurd en na de volgende stopweek was het over.

3. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    ow jakkes... daar word ik niet blij van!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik denk ook door de pil...
    Hopelijk is het snel over!

5. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    hoop idd dat dat het is... als het na mijn stopweek nog niet over is ga ik wel even naar de dokter... dan wil ik er toch het fijne van weten..

Deel Deze Pagina