de laatste 100 dagen !!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sepherine, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hoi dames
    Nou de tittel zegt het al !!
    De laatste 100 dagen gaan in . Ik kan me herineren op school dat er een 100dagen was om de laatste 100 dagen school te vieren .
    En nu ? Nu gaan de laatste 100 dagen van mijn 3de en laatste ( toch voor 5 a 6 jaar) zwangerchap in !!! :$
    Ons kleine wondertje is zelfs al levensvatbaar , wat een vreemd idee eigenlijk.
    We mogen haar straks om 12u15 nog eens bewonderen op de echo .
    En binne 4 weken weer , en dan weer na 4 weken etc ....
    De tijd gaat snel maar ik genit van de schopjes en ht geschuif en getrappel .

Nog mensen die de laatste dagen met 3 cijfertjes nu doormaken en dan echt kunnen aftellen ?

2. Nog een paar dagen en dan ga ik ook van 3 naar 2 cijfers... Voelt wel gek, vind ik :D

3. sepherine

Ja voelt inderdaad gek haha

4. Het gekste vind ik zelf denk ik nog dat je gewoon nooit precies weet wanneer je gaat bevallen... Kan over 114 dagen zijn, maar ook over 86 al ;) Hoe dan ook: superspannend!! :D

5. sepherine

Ja dat is super spannend , maar zoiezo ga ik nit meer dan 1 dag overtijd lopen , normaal zou ik worden ingeleid tussen 38 en 39 weken . Dus dan is het nog minder dan 100 dagen haha

6. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jaa vandaag nog maar 99 dagen! :D

7. sepherine

Muspoes , jeeeej jij ook maar 2 cijfertjes meer ipv 3 , gaaat snel

8. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    dames geniet er van. Een poosje geleden dacht ik dat ook jeetje nog maar 100 dagen en nu ben ik bijna 37weken en kan ze elk moment komen en weet ik inmiddels dat ik de 40 weken niet ga vol maken. Meiden geniet er van voor je het weet is het weer voorbij

9. sepherine

Suprise het gaat snel he ? Raar idee dat het over een x aantal weken gedaan is met getrappel in men buik en ze van mijn vielige buik verhuisdnaar haar wiegje

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    dat is zeker een raar idee. IK ben nu bezig om de laatste dingetjes in gereedheid te brengen. Ben zo benieuwd hoe ze er uit ziet en wat haar karaktertje is

11. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Jeej, ook ik heb nog maar 2 cijfers! Vind het wel steeds spannender worden nu het allemaal zo dichtbij komt.

12. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik weet nog dat ik tegen mijn man zei: "Schatje de laatste 100 dagen zijn ingegaan!". Het lijkt als de dag van gisteren en nu zijn het er nog maar 72! :$ Nu ben ik aan het aftellen naar de 30 weken haha :D Zo zal het altijd wel iets zijn ;)

De tijd vliegt echt zo voorbij :p

13. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Tijd vliegt! Ook al ben ik nog niet in de 100dagenzone :D

Ik geniet van elk moment, en kan niet wachten tot ik de kleine in mn armen heb hihi!

14. sepherine

iedereen hier kijkt vol smart uit naar het wondertje wat voor nu nog in de buik zit :D

vandaag controle gehad , en ze weegt al 900 gram <3

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Het gaat zo snel! Hier nog maar 50 dagen te gaan. Succes met de laatste 100 dagen :) zullen wel wat warme bijzitten nog als het zo doorgaat!

16. sepherine

die warmte is vreselijk !!! haha

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Spannende tijden hier, hè. Ik ben zo benieuwd naar onze kleine meid. Rond de 30 weken krijgen we weer een echo :D

Dames geniet van de laatste maandjes!

18. sepherine

ik krijg elke controle een echo , het geluk van belgie haha
    mag 16 augustus weer om 11uur

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat heerlijk, Sepherine! Hier rond de 30 weken een groei-/liggingsecho. Dat is niet standaard in Nederland, maar mijn vkpraktijk doet het wel standaard.

20. sepherine

ooh wat fijn dan heb je toch eens een extra glimpje van jullie ukkie !!!

Deel Deze Pagina