Verdikt baarmoederslijmvlies - wie bleek er zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amona, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hallo dames

Afgelopen vrijdag had ik de nacontrole bij de gyn (zie banner).

Op de echo was flink verdikt baarmoederslijmvlies te zien en ze zei dus ook: je zult volgende week flink ongi worden, of je bent pril zwanger!

Nou is mijn vraag, wie had er ooit zo'n echo en wie bleek er zwanger?

Er is bloed geprikt om HCG te checken, thuistest was negatief. Moet nog wachten op de uitslag! Het bmslijmvlies was helemaal intact dus nog niet aan het afbrokkelen (wat op naderende ongi zou wijzen..).

2. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18

Leuk da je dit topic opent. Ik ben heel benieuwd want had hetzelfde afgelopen donderdag bij de gyn. Heeft helaas geen bloedtest aangevraagd en alle urine is negatief. Voorlopig is het ook nog rusti in het vooronder.. Geen bloed te bekennen..

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hier ook geen bloed...
    Wel andere signalen die helaas op beide dingen kunnen wijzen ;)
    Heb soms wel steekjes gehad, heb ineens weer vollere borsten..
    Maar ook heb ik wat dingetjes die ik tijdens de zwangerschap juist had... Kortom: om gek van te worden!!!!

Spannend ook bij jou!

4. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Ik lees ook even mee. Vandaag 4 dagen overtijd, zaterdagmiddag een negatieve test gehad. Ben nog nooit overtijd geweest. Zaterdag heel de dag ongikrampen gehad, maar niets te bespeuren. Gisteren toen ik naar bed ging had ik ook pijnlijke steken in mijn borsten. Heb ook veel last van waterig slijmverlies.

5. Hello

Hello Lid

29 jun 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hetzelfde verhaal hier: dinsdag bij gyn geweest, op echo dik slijmvlies gezien (2 dagen voor nod)...
    Vanochtend positieve test! Maar de hele week gedacht gewoon ongesteld te gaan worden, ik wist echt niet dat het ook op zwangerschap kon wijzen. Had gyn ook niet gezegd. Die zei alleen: ik kan zien dat je binnenkort ongesteld moet worden!

Succes allemaal!

6. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    België
    Proficiat meid! veel succes met je zwangerschap!

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hello meid van harte gefeliciteerd!!!! Onwerkelijk he!! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

Hier zei de gyn 50-50 kans, heb ook af en toe krampen meestal dag daarna wel ongi, nu niet... vind't zó spannend!

8. Hello

Hello Lid

29 jun 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel...

Die krampen heb ik ook gewoon gehad Amona, 3 dagen lang écht serieuze krampen (heb endometriose). Dus daarom echt niet verwacht, onwerkelijk ja!
    Inderdaad spannend! Zal duimen voor jullie!

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ik had de vorige keer inderdaad ook krampen maar negatieve test dus uiteindelijk naast me neer gelegd ;) toen ik weer testte was ik in 1klap 8 weken ;)

Nu geen idee wanneer m'n Nod is, ben nog niet ongi geweest na de bevalling! Alles bij elkaar moeilijk voor te stellen dat't weer raak zou zijn!

Wanneer mag jij voor je eerste (eigenlijk tweede ;) ) echo? en wat voor kwalen heb je nu?

10. Hello

Hello Lid

29 jun 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk weinig klachten; dit is de 3e en bij de vorige twee had ik eigenlijk ook weinig last van kwaaltjes!
    Ik heb de gyn of verloskundige nog niet gebeld...durf eigenlijk nog niet ;) Op m'n nod en de dagen erna heb ik wat bruin/roze slijm verloren. Vandaar dat ik dacht ongesteld te zijn geworden !
    Ik wacht nu even een paar dagen (tot de teststreep donkerder is ;) ) en ga dan pas bellen!

Lastig als je niet weet hoe je cyclus loopt! Zijn jullie al bewust bezig voor een tweede? Ik weet wel dat ik nog helemaal in puin lag van de bevalling toen ze twee maanden oud waren, haha! Maar wel leuk straks qua leeftijdsverschil!

11. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dames veel succes!!

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wel fijn toch zo weinig klachten. Bij mijn zwangerschap begon het ook meer rond een week of 6 wat vervelender, voor die tijd meer van die klachten dat k niet wist wat er in mn lijf gebeurde (wist toen nog niet van de zw) dus gooide het op eitjes die maar niet sprongen of een ongi die zou komen etc. zulke klachten.
    Jij test dus nog even door? ;)

Heel bewust zonder anticonceptie, maar niet per se heel bewust voor nummer 2 ;) hoewel ik meer dan m'n man, ik had vrij snel (toen k weer wat bijgeslapen was van de eerste heftige weken met baby) alweer babykriebels voor een brusje. Ben dan ook erg blij dat de kans er nu in zit, manlief roept: ik hoop het niet, liever over een paar jaar hahaha :) maar ook hij was erbij ;) Hij zegt ook: hoe kun je van 1x zwanger raken, we waren toch heel voorzichtig? Haha dat maakt niet uit hoor schat :p

13. Hello

Hello Lid

29 jun 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan zeker van 1 keer zwanger raken, haha!
    Hoop voor je dat het snel raak zal zijn! spannend!!
    Laat je dat hier dan wel even weten?
    Succes!

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Laat het zeker even weten! :)

Google me kapot, alsof ik daar het antwoord vind........ :) :)

15. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Gefeliciteerd Hello! Geniet ervan en hoop dat alles voorspoedig verloopt.

16. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik bleek ook zwanger te zijn. :)
    Was ongeveer 4,5 maand na de geboorte van ons zoontje en ik testte negatief op NOD maar een week later bleek ik toch wel degelijk zwanger!!

Succes meid, ik duim voor je!

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Vind je het zwaar nu (hoog)zwanger met nog zo'n klein mannetje?

K kan het me nog niet zo goed voorstellen (durf k ook niet hoor, dan is de teleurstelling zo groot als ik niet zwanger ben).

18. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Het is zeker niet altijd even makkelijk maar wel 1 heel groot voordeel: nu je kindje nog zo klein is slaapt hij ook nog overdag en dan kan je zelf ook lekker gaan liggen. :)
    Moet wel zeggen dat de zwangerschap fysiek veel pittiger is dit keer; heb nu veel last van m'n bekken en rug maar door regelmatige behandelingen bij de osteopaat blijft dit wel redelijk onder controle.
    Had geen ideeeeeeeee dat ik wel eens opnieuw zwanger zou kunnen zijn op dat moment.
    Voelde me al een tijdje redelijk misselijk en heb bewust getest op NOD en dat was hartstikke negatief. Dag later nog eens getest en weer omo-wit terwijl ik bij m'n zoontje 4 dagen voor NOD al positief testte dus daar kan echt verschil in zitten.
    En week later nog maar eens getest en zie banner voor het resultaat....;)

Maar..........het gaat voor die kleintjes straks heel leuk zijn samen denk ik! :)
    Ze zullen dan veel aan elkaar hebben met spelen en leren etc etc.

Wat hoop je zelf? :)

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ja idd het meeslapen had ik ook al in gedachten ;)
    Was bij deze zwangerschap namelijk vooral in t begin veel aan het slapen!

Hoop voor jou dat je binnenkort bevalt en het spoedig zal verlopen! (ik beviel met 38wk met welke termijn beviel je van je zoontje?).

Ik hoop zelf heel hard dat het raak is :) lijkt me zo leuk weer!! Hoewel ik tijdens de bevalling riep nooit weer, haha dat ben ik allemaal alweer vergeten ;)

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ik weet dus niet wanneer mn NOD is want ben nog niet ongi geweest haha :D dat maakt het qua testen enzo weer lastig in die zin van wanneer kan k erop vertrouwen. Dus hopelijk mrogen gelijk duidelijkheid met de bloedtest! Of ongi maar hoop het niet...

Deel Deze Pagina