Wij waren in mei na 12 maanden eindelijk in verwachting, maar 1 juni werd ik geopereerd en bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Het is nog vers. Maar we hebben wel besloten er meteen weet voor te gaan. Vorige week had ik mijn eisprong en nu dus weer op het spannende Wacht bankje. Dat we er weer volop voor gaan helpt mij ook psychisch Het is gewoon domme pech geweest! En we hopen dat een klein wondertje van ons samen , ons gegund is
Jeetje pittig zeg! Ik hoop het voor jullie. Je bent wel na een zw ( ook al is deze edm bbz geweest) extra vruchtbaar. Duimen voor jullie!
Volgens mijn gynaecoloog is dat een fabel helaas. Zelf in maart geopereerd aan een BBZ en die vraag nog expliciet gesteld. TS hoop dat je snel en gezonde zwangerschap hebt! Onderschat het verdiet/de pijn niet en ik snap dat een nieuwe zwangerschap het makkelijker zal maken. Dat geldt voor mij ook maar probeer je BBZ ook los van een nieuwe zwangerschap te verwerken.
Ik had een bbz wat te koste van mezelf bijna ging en ik was 11 weken ze zeiden dat cyste was op zieken en mijn bloeding van de miskraam kwam en menstruatie erachteraan bleef doorgaan en bloeden ik was wit , loom zar niks meer in me heb me ma gebeld en zei tegen de mam ga dood het voelde ook echt zo ze kwam schrok en heeft een echo bureau gebeld konden we gelijk terecht ze deed aparaat erop was klaar liggen blijven zei ze belde ambu en werdt met spoed ziekenhuis gebracht en geopereerd mijn buik zat vol had niet langer moeten duren was er niet meer geweest tuurlijk het is zwaar maar je wens naar een wonder is groot hier ook hoor , en heb nog alles op reeel daar binnen kwa eitjes en alles en heb ook geen eileider meer zit nu ook in ivf . Hopelijk wordt je gauw weer zwanger positief blijven en die bbz vergeten
Dank jullie wel voor de reactie! Tuurlijk is de verwerking in volle gang. Maar ik moet zeggen dat ik me eigenlijk wel goed voel. Zowel lichamelijk als geestelijk. En natuurlijk de hoop voor een nieuwe gezonde zwangerschap is enorm aanwezig (tevens de angst dat het weer gebeurd) @ Nurrie Moest jij via de mm Door de bbz?