Een vraagje Ivm mijn hooikoorts en allergie kan ik maandag pijn medicatie ophalen bijde apotheek maar kom er net achter dat die niet mogen tijden een zwangerschap Mijn NOD is vrijdag Ik ga maandag met ochtend urine testen maar als deze negatief is Dan kan het of zijn NIET zwanger Of HCG te laag Stel het is het 2 e Kunnen ze het evt dan wel al in mijn bloed zien ? Wil geen risico nemen. Maar heb de pillen echt nodig ( anders andere pillen )
Het hcg hormoon kunnen ze met bloed prikken veel nauwkeuriger zien. Let er wel op dat de uitslag meestal 1 of 2 dagen op zich laat wachten!
Gewoon bij de apotheek andere vragen die wel met een evt. Zwangerschap samen gaan. Of in overleg met de huisarts dan schrijft hij je wel iets anders voor.
Een week na de eisprong is in je bloed al te zien of er iets gaande is. Een urinetest zal zo ver voor je NOD hoogstwaarschijnlijk negatief zijn, dus daar heb je niets aan. Je kunt ook om medicatie vragen die wel mogen.
Vrijdag is me nod en maandag naar de dokter. Dus 5 dagen voor me nod Dus zou er wel ( als ik zwanger ben ) Iets zichtbaar moeten zijn in me bloed ?