Help cyclus in de war

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sharontjh, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Hoi dames,

Ik weet het even niet meer.
    21december had ik wat bruinverlies zat toen op cd19. Was heel weinig maar een maandverband vol soms bij het afvegen wat roze maar dit werd snel weer terug bruin. Geen slijm of stolsels enkel bruin. Heb toen naar de gynecoloog gebeld en zei vermoede dat dit door mijn eisprong kwam. dit bruinverlies bleef duren tot 28december. paar dagen later pijn tijdens de seks aan eierstokken (heb ik elke maand last van) vrijdag een zw test gedaan maar deze was negatief. Vandaag zit ik op cd40. Gisteren zei mijn vriend ineens tijdens de seks dat ik anders voelde, anders nat zei hij. Mijn baarmoedermond staat altijd een klein beetje open sinds mijn bevalling 2 jaar geleden maar toen mijn vriend gisteren voelde was deze gesloten en dat is ze normaal nooit.

Herkent iemand dit? Ik weet het even allemaal niet meer ...

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    T is wel een uitschietertje in de rijtje cyclussen. Ik vrees dat er niks anders op zit dan wachten en testen.

3. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wat herkenbaar,, snap precies hoe onzeker je je nu voelt.
    Zo te zien had je al wel een beetje onregelmatige cyclussen maar die 40 dgn is inderdaad wel een uitschieter in de rij. Helaas kan je niks anders dan afwachten en later nog s testen.

Zit (ongeveer) in zelfde schuitje...ik had altijd strakke cyclys ongeacht met of zonder anticonceptie en nu we gestopt zijn wordt ik ineens niet ongesteld (had vorige week maandag al ongesteld moeten worden maar tot vandaag toe nog steeds niks) en ook negatieve testen. Ik heb woensdag een afspraak bij de huisarts omdat dit heel erg afwijk van mijn regelmatige cyclus van 28 dgn. Ik kan verder ook ff niks anders en tis super frustrerend :(

4. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Het is inderdaad erg frustrerend en die onzekerheid helpt ook niet echt :)

Deel Deze Pagina