Omdat we nu overgaan op een ander traject, neem ik op deze wijze afscheid van mijn 9 pogingen om een kindje in mijn buik te laten groeien https://www.youtube.com/watch?v=NtQP7a1owfk
Jeetje, ik heb er ook tranen van in mijn ogen.. Prachtig mooi filmpje al hoe triest het ook is.. Heel veel sterkte, zal moeilijk zijn afscheid te nemen..
Verschrikkelijk moet dat voor jullie zijn! Wat een mooi filmpje. Ik hoop dat je het een plek kunt geven. Is er ook een reden gevonden dat het steeds mis gaat? Wat voor traject gaan jullie nu in als ik vragen mag?
Bedankt voor jullie lieve reacties! Oorzaak is helaas nooit gevonden. In 3 landen niet... We gaan nu een hoogtechnologisch draagmoederschapstraject in in Amerika. Het contract is gisteren getekend en verstuurd. Heel spannend en ook wel blij met de gezette stappen, maar toch was het voor mij ook een afscheid van 4 jaar ellende en miskramen. En met het tekenen van het contract erkende ik een soort van officieel dat het mijn lijf zelf niet gaat lukken om een kindje te voldragen. Dat gaf een triest gevoel... Hopelijk gaat deze stap ons alsnog een 100% eigen kindje opleveren. Liefs BB
pff hier een complete huilbui! kan me niet voorstellen hoe het voor jullie moet voelen, hoop dat jullie snel een wondertje in jullie armen mogen houden
Heel veel succes BB!! Dat dit traject maar succesvol gaat zijn na alles wat je hebt doorgemaakt. Je verdient het! Laat je nog wel weten hoe het allemaal gaat? Veel liefs!!
Wat een mooi filmpje. Ik vind je heel dapper en strijdbaar. Knap dat je doorgaat en alle mogelijkheden benut. Ik hoop echt dat jullie in 2015 vanuit Amerika terugkomen met een wolk van een baby in de maxicosi.
Wat mooi gemaakt en tegelijkertijd wat verdrietig voor jullie ik hoop dat jullie kinderwens in dit nieuwe traject in vervulling mag gaan.....echt.......
Jeetje wat lijkt mij dat heftig! Hopelijk mogen jullie nu een kindje in jullie armen sluiten met dit traject.
Zo, die komt wel ff aan zeg. Heel mooi gemaakt, veel sterkte en ook heel veel succes in jullie nieuwe traject.
Wow! Zooo heftig. Maar mooie video heb je gemaakt! Tranen in mijn ogen, omdat ik al weet hoe het voelt als een tweede kindje niet komt na vier miskramen... Wat een lange weg hebben jullie gewandeld en wat een spannend traject gaan jullie nu in! Ik hoop dat jullie ook een gezond kindje gegeven mag worden...