HERE WE GO AGAIN

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emma1995, 2 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    hoi!

    Het was eindelijk weer zo ver na 46 cyclusdagen had ik weer een
    Positieve ovulaietest in me handen. Ik was even bang dat ik met zo een lage cyclus
    Geen eisprong zou krijgen maar hij was dus echt vrijdag postief.
    Die maandag woe,do en vrij heb ik het gezellig gemaakt.
    Zaterdagochtend was de ovulatietest ook nog postief maar die dag hadden we niet meer
    Gevreeen omdat we een bruiloft hadden. Nu is het inmiddels zondag en twijfel ik of we het vandaag ook gezellig gaan maken
    Los van dat het gewoon gezellig is Hahaha. Toch knaagt er iets in me dat ik niet op de juiste dagen gevreeen heb en denk ik bij voorbaat al
    Zal toch wel niet raak zijn. Zit eigenlijk pas in me tweede ronde maar omdat me cyclus zo lang is, zou ik al in ronde 4 zitten als ik een normale cyclus zou hebben.
    Daarnaast heb ik gister gewoon gedronken omdat ik niet al wilde om alles te laten staan en er continue mee bezig te zijn. Al voel ik me nu achteraf schuldig.
    Maar goed nu 14 dagen maar afwachten.
    Verwacht er niet teveel van dan kan het alleen maar meevallen denk ik altijd maar.

    Wie moet ook 14 dagen afwachten?
     
  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Je hebt gewoon een normale kans om zwanger te zijn hoor. Vandaag seks hebben als je er zin in hebt kan altijd, maar ik denk dat vrijdag de belangrijkste keer is geweest.

    Ik duim voor je!

    Wat betreft die alcohol... niet drinken op een bruiloft is ruk. En waarom zou je het niet doen als je nog niet eens zwanger bent. Tis maar een avondje toch... zou ik me zeker niet schuldig om voelen.
     
  3. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113

    Nee je hebt daar inderdaad gelijk over wat betreft de alcohol. Ik zie trouwens dat je 19 weken zwanger bent gefeliciteerdd
     

Deel Deze Pagina