Hoeveel weken ben je nu? Want tegen mij zeiden ze dat het om d'r eerste meting ging, van 12w. 6,4mm dus. Met de vt was ik 12w4d en was de plooi nog maar 3,4. We hebben de vt toen toch gedaan. Alles was gelukkig goed. Gisteren de 17e echo en alles lijkt goed te zijn! De nekplooi was helemaal verdwenen
Hoeveel weken ben je nu? Want tegen mij zeiden ze dat het om d'r eerste meting ging, van 12w. 6,4mm dus. Met de vt was ik 12w4d en was de plooi nog maar 3,4. We hebben de vt toen toch gedaan. Alles was gelukkig goed. Gisteren de 17e echo en alles lijkt goed te zijn!de plooi was inmiddels helemaal weg
De eerste meting is gedaan met 10.4 weken. Toen was de nekplooi 4.8/5.0. De 2de meting is gisteren gedaan met 11.3. Nekplooi was toen 2.7. Dus heel netjes. Wij hebben besloten om geen vruchtwaterpunctie te laten doen. Vlokkentest is bij een tweeling niet mogelijk, teveel risico voor het andere kindje
Gefeliciteerd, goed nieuws! Ik kreeg trouwens met 18 weken al een soort van 20 weken echo in het Erasmus. Dan kunnen ze al veel meer zien en helemaal als ze ook nog heel kundig zijn. Misschien ook een idee voor jullie?
Bij de 20 weken zullen ze inderdaad ook extra onderzoek doen naar de hartjes van de baby's. Met name omdat mijn man een hartafwijking hebt. Maar voor nu, ik ga echt weer genieten en proberen dit te vergeten.