'Klontjes' slijm (inwendig)?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamapienn, 7 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamapienn

Mamapienn Lid

7 nov 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen!

Ik ben hier hartstikke nieuw, en hartstikke zwanger :)! Lees dit form al weken, maar heb vanaf vandaag een eigen vraag.

Ik ben vandaag 10 weken, en was inwendig van binnenuit aan het voelen om alles gewoon even te controleren. Voelde alleen, heel raar, allemaal klontjes zitten. Althans, daar leek het op. Probeerde ze eruit te vissen (haha lekker smakelijk!) maar dan veranderde ze ik 'gewoon' slijm leek wel.

Herkent iemand dit? Kon er niks van terug vinden op de forums :)

Thanksss!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nu ben ik wel benieuwd, wat was je aan het controleren?
    Mijn advies, niet meer doen..

3. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Als je afscheiding wat "korrelig" is kan dat wijzen op een schimmelinfectie dus even laten controleren door de huisarts!

Verder niet meer met je vingers "naar binnen" gaan want dat kan slecht zijn.

4. Mamapienn

Mamapienn Lid

7 nov 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon, hoe ik van binnen voelde.. Is dat zo raar?
    Waarom niet meer doen?

5. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Omdat je met je nagels iets kan beschadigen en omdat je je baarmoedermond daarmee kan stimuleren.

Ik weet niet of dat raar is maar het wordt sterk afgeraden maar in ieder geval ; korrelige afscheiding is wel raar want dat hoort glad te zijn vandaar dat je je beter kan laten testen op een infectie omdat schimmelinfecties schadelijk kunnen zijn tijdens de zwangerschap voor je kindje wanneer ze niet behandeld worden.

6. Mamapienn

Mamapienn Lid

7 nov 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, nog veel te leren dus. Het is mijn eerste zwangerschap.