Weinig vruchtwater?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door TmrZra, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Vraagje,

ik heb 2 weken geleden een groei echo gehad en de baby lag precies op schema, alleen het vruchtwater was aan de lagere kant. Maar niets om druk over te maken zei de echoscopiste.
    Vandaag weer een groei echo gehad om te kijken of de groei nog steeds goed was, dit was gewoon zo. Maar het vruchtwater was nog minder geworden :s. Ze liet me dit zien aan de hand van die curves. Net als de groei van de baby die mooi tussen de lijntjes was.
    Van het vruchtwater was echter ruim buiten deze curves. Ik vroeg of dat niet erg was en kreeg als antwoord: Ja ach het maakt niet uit, want als ik het waarschijnlijk op 4 andere kwadranten had gemeten en echt op zoek was gegaan naar de diepste poelen dat had het waarschijnlijk wel goed geweest. En ik zie vruchtwater, dus het zal wel goed zijn.

Normaal gesproken ben ik echt niet op mijn mondje gevallen, maar nu wist ik even niets te zeggen. Denk dat ik het volgende week nog wel even bij mijn vk aangeef, want ze heeft op het formulier aangegeven dat vruchtwater "normaal" is, terwijl deze toch echt ver buiten de curves viel.

Als zij nou gewoon een antwoord had gegeven waardoor ik niet zou twijfelen zou ik er niet zo'n punt van maken. Nu heeft ze me gewoon totaal geen bevredigend antwoord gegeven en daar baal ik van.

Zijn er mensen die wel daadwerkelijk te weinig vruchtwater hadden?

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Geen ervaring, maar ik vind het ook vreemd klinken. Beetje raar hoe zij heeft gehandeld lijkt het.
    Zou zeker even contact opnemen met je vk.

Deel Deze Pagina