Verdikte nekplooi

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Marlie81, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heel veel succes.

2. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    Succes meid!
    Hoe is het gegaan vandaag?

3. Anique

Anique Niet meer actief

Wat een vreselijk bericht.. :(
    hopelijk valt de uitslag mee. Ik zal duimen voor je!

4. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Vanmorgen naar Breda geweest en we hebben een uitgebreide echo gehad. Ze denken dat ons kindje Trisomie 18 heeft. Dat is een chromosoomafwijking waardoor het kindje geen levenskans heeft.
    Ze was niet helemaal zeker omdat er meestal meerdere aanwijzingen voor zijn en bij ons kindje was alleen de vorm van het hoofdje afwijkend. I.p.v. ovaal had het de vorm van een aardbei. Meer konden ze niet vinden. Maar dit kan ook komen doordat ik nog maar goed 13 weken zwanger ben. Ze zei ook dat er op een echo van 20 weken bijvoorbeeld weer veel meer te zien is.

Nu krijg ik morgenochtend een vlokkentest en dan moeten we 2 weken wachten op de uitslag.

5. Ik duim voor je meid!

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Och jeetje...dus eigenlijk zeggen ze wel iets maar weten ze het nog niet zeker? Wat een moeilijke tijd voor jullie! :(
    Ik hoop echt dat het meevalt...omdat je aangaf dat het ook door de termijn zou kunnen komen enzo...ik duim echt voor je....

Liefs en een knuf,
    Mili

7. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    nogmaals, meid k duim enorm hard voor jullie dat alles toch goed is!

Veel succes morgen, zal aan je denken!

xxx

8. Princess

Princess Actief lid

Jongens zeg, wat een rotnieuws. Ik krijg er gans kippevel van!

Veel sterkte morgen!

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Ik heb niet precies hetzelfde meegemaakt als jou maar ik zou de combinatietest laten doen. Kreeg voor de tien weken al uitslag van het bloedonderzoek dat dit niet goed was. De gyn stelde voor om niet de nekplooimeting af te wachten maar gelijk een vlokkentest te laten doen.Dit gebeurde toen ik 10 weken en 3 dagen zwanger was, moest ook anderhalve week op de uitslag wachten, ik weet dus wat je nu doormaakt! Ik kreeg afgelopen vrijdag het bericht dat het gelukkig goed was! Maar ben blij voor je dat ze de vlokkentest doen want dan heb je zo snel mogelijk de uitslag met een punctie duurt het alleen maar langer. Ik wens je heel veel sterkte de komende weken!

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Jeetje , wat erg voor je, sterkte de komende tijd...

11. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Dank jullie wel voor de lieve reacties.

spirit70, wat fijn dat jullie positieve berichten hebbben gekregen!

12. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    he meid toch wat erg had nog zo gehoopt dat je positief nieuws zou krijgen.veel sterkte en hopelijk krijg je alsnog een goed bericht bij de uitslag

13. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    We blijven met z'n allen voor je duimen hoor! Probeer zo rustig mogelijk te blijven, ik weet het dat is niet gemakkelijk! Zorg voor genoeg afleiding. Na de vlokkentest werd ik heel erg rustig, pas een paar dagen voor de uitslag begon ik een beetje onrustig te worden. Houd ons maar op de hoogte en als je ergens mee zit gewoon hier in de groep gooien hoor, je mag me ook altijd een pbtje sturen.

Groetjes Spirit.

14. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    veel sterkte marlie, we denken aan je!

15. christacarline

christacarline Actief lid

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Hoi Marlie,

Ik las je berichtje, dat is schrikken he, als je dat ineens te horen krijgt. Wij hebben een beetje hetzelfde meegemaakt. Ons kindje had teveel vocht in het hoofdje en het hoofd had ook een beetje een rare vorm. Ze dachten aan trisomie 13 of 18. Uiteindelijk bleek het trisomie 21 te zijn. Het syndroom van down. Omdat ons kindje meer dingen niet goed had, dachten ze aan 13 of 18. Met ons kindje is het helaas niet goed afgelopen. We moesten ervoor kiezen om het af te breken. Ik ben bij 22 weken bevallen van een dochter. Ze was erg klein en veel te licht. Verder zag ze er op het hoofdje na wel "normaal"uit. Ik wil je natuurlijk niet bang maken, want misschien is het bij jullie wel iets heel anders, maar wou je toch even mijn verhaal vertellen.
    Ik wens je heel veel sterkte en als je een keer een PB wil sturen, is dat prima, soms is het fijn om je verhaal te kunnen delen met iemand die een beetje hetzelfde heeft meegemaakt.

Liefs Christa.

16. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Wat erg Christa....heel veel sterkte. Wat moet dat moeilijk voor jullie geweest zijn, en nog...

Vanmorgen de vlokkentest gehad en deze viel wel heel even tegen. Gelukkig was het wel snel voorbij. Er kwam nog een echoscopiste bij staan die ineens zegt: "ik vind het eigenlijk wel meevallen met de vorm van het hoofdje"......zucht, maar toch weer een klein beetje hoop.
    Nu moeten we 2 weken afwachten.

17. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Heel veel sterkte Marlie, ik duim en hoop dat jullie over 2 weken een positief bericht krijgen!

Liefs Suzy

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Spannende 2 weken dus en ik hoop met een positief bericht!
    De duimen draaien hier volop! :)

19. memke

memke Actief lid

15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    nou dit worden 2 spannende weken voor jullie!
    Probeer er niet te veel aan te denken, ja ik weet het ik heb makkelijk praat,maar bedoel het goed!
    Ik ga ook voor jullie duimen en maar hopen dat het allemaal mee valt..
    Sterkte!
    Annette

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Sterkte Marlie!

Deel Deze Pagina