Hai Marlie,ik weet ook van je miskraam enzo en ik heb net dit hele verhaal zitten lezen. Wat een ellende dacht ik al,maar nu heb je gelukkig goed nieuws gekregen! Ik ben zelf ook een beetje van slag maar dat is tegenwoordig zo gebeurd met al die hormonen,hihihi Morgen zelf op 20 weken echo dan weten wij ook eindelijk wat het wordt! Nou eind goed al goed.Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar,maar dat gaat vast wel lukken! Groetjes Linda
Morgen een intake bij het WKZ....hopelijk een punctie op 2 januari....Dit wachten is slopend! Ik hou iedereen hier op de hoogte, en hopelijk krijg ik net zo'n positief bericht als een aantal hier onder ons....Vind dat ik nu wel een beetje geluk verdien eigenlijk! kus zwaantje
@marlie81 Ik vind het erg mooi voor jullie dat alles goed lijkt! Ik heb deze topic ook steeds in de gaten gehouden... Ben blij voor jullie, Gefeliciteerd, en geniet maar lekker van je zwangerschap! En @zwaantje33 Veel sterkte en hoop voor jullie dat het ook allemaal goed is! En ja geluk heb je verdiend hoor!
Hallo allemaal, met tranen in de ogen heb ik dit hele verhaal zitten lezen. Bij ons hebben ze vorige week ook een dikke nekplooi vastgesteld en we hebben een kans van 1/26 op een afwijking. Vrijdag gaan we voor een vlokkentest en normaal gezien weten we dan na een week de uitslag. Ik probeer postief te blijven maar op sommige momenten is dat echt niet gemakkelijk. Ik kan alleen maar hopen op dezelfde goede afloop zoals bij Marlie. En zwaantje33: ik duim ook voor jou op de goede afloop. Heel veel sterkte! Groetjes
Lieve EDNE, heel begrijpelijk hoor dat je het moeilijk vindt om positief te blijven, ik heb het zelf ook nog altijd...Het ene moment denk ik: ik kan niet nóg een keer die ander zijn, dat kan gewoon niet! En het volgende moment denk ik: ik moet me vasthouden aan de 97 procent kans dat het goed is! Wees in iedergeval blij dat je nog een vlokkentest kunt laten doen, bij mij was dat helaas al te laat....Ik moet eerlijk zeggen dat je op zich meer zekerheid krijgt bij een vruchtwaterpunctie omdat ze daar op meerdere afwijkingen kunnen checken. Dus al met al mss toch ook wel beter denk ik...Maar nadeel is wel dat als het fout is, en we breken het af, dat ik niet meer in aanmerking kom voor een curretage, maar gewoon moet bevallen...Ach, ik moet gewoon moed houden, nog een week en dan weten we of ons spruitje helemaal gezond is...We krijgen nl. een versnelde uitslag gezien onze medische geschiedenis! Normaliter duurt het 2 tot 3 weken voor je zekerheid hebt, en wij horen binnen 3 dagen of het goed is j/n... Spannend, maar bedenk gewoon steeds: 25 mensen krijgen een gezond kindje, en maar eentje krijgt een kindje met een afwijking van welke aard dan ook! In principe is het een kans van 96 procent dat het goed gaat! Dat klinkt al heel anders toch? sterkte en hou je taai hoor! Je kunt altijd je ei hier kwijt op het forum, en mag me ook privé mailen hoor! liefs, Zwaantje
Meid, wat vreselijk zeg. Ik weet precies hoe je je nu voelt....die onzekerheid...bah! Ik hoop dat alles goed afloopt. Ik ben er in elk geval wel achter gekomen dat een verdikte nekplooi niet altijd iets betekend....dus probeer inderdaad positief te blijven hoe moeilijk dat ook is. Ik wens je veel sterkte voor de vlokkentest en het wachten daarna op de uitslagen. Laat je ons nog weten hoe het afloopt?
Hoi, het doet echt wel deugd te weten dat er mensen zijn die met je meeleven EN die echt weten wat je doormaakt. Persoonlijk ken ik niemand uit mijn omgeving die al in dezelfde situatie verkeerde. Ik had toch wel bang gisteren bij de test maar de procedure viel beter mee en was veel minder pijnloos dan verwacht. Nu kunnen we dus enkel en alleen nog wachten.... Ik vrees dat het een heel lange week gaat worden. Als ik meer weet hou ik jullie zeker op de hoogte! Groetjes
Valt toch best tegen hé, zo'n vlokkentest. Ik vond het ook best pijnlijk, gelukkig duurt het niet zo lang.... Tja, en nu kan je inderdaad niet meer dan wachten. Dat is nog het ergste. Er maalt van alles door je hoofd....wat zou het zijn? Ik hoop dat jullie de uitslag heel snel hebben meid en dat je niet te lang in onzekerheid hoeft te zitten! Sterkte.
We hebben vandaag, vroeger dan verwacht, het verlossende telefoontje gekregen en ALLES IS IN ORDE! Het is zo een grote opluchting, ongelooflijk. Ik stond op m'n benen te trillen aan de telefoon maar we zijn natuurlijk super tevreden. Ik wens iedereen het allerbeste, een heel mooie zwangerschap en een super baby! Groetjes!
Meid, wat heerlijk voor jullie...proficiat! Weet nog precies ik hoe me voelde na zo'n telefoontje....wat een opluchting! Lekker gaan genieten nu! Wij moeten vanmiddag weer in Breda zijn voor een uitgebreide echo. Omdat ik nu op de helft ben, kunnen ze weer veel meer zien. Vandaag gaan ze nakijken of alles goed is met het hartje, hersentjes e.d. Wel weer even spannend maar m'n gevoel is goed. We wachten het af.
Edne gefeliciteerd met de uitslag! Ik weet ook nog heel goed wat er dan door je heen gaat! Marlie succes vanmiddag met de echo! Ik heb gisteren de 20 weken echo gehad, alles was goed alleen er was vocht (pericardvocht) te zien naast het hartje moet nu volgende week voor een nog uitgebreidere echo. Weer ff spannend dus.
Meid wat een ongelooflijk goed nieuws...Er bekruipt me stiekum een gevoel van jaloezie...Wil ook zo graag zsm een goede uitslag! Maar hoe dan ook, het is je echt gegund, ben blij dat jullie al zo snel weten dat alles ok is! Weten jullie nu ook al wat het wordt, of wilden jullie dat niet weten? Meid, geniet ervan! De roze wolk mag nu eindelijk echt roze zijn! Zwaantje
Meid wat een ongelooflijk goed nieuws...Er bekruipt me stiekum een gevoel van jaloezie...Wil ook zo graag zsm een goede uitslag! Maar hoe dan ook, het is je echt gegund, ben blij dat jullie al zo snel weten dat alles ok is! Weten jullie nu ook al wat het wordt, of wilden jullie dat niet weten? Meid, geniet ervan! De roze wolk mag nu eindelijk echt roze zijn! Zwaantje
ook wij hebben gisteren de vruchtwaterpunctie ondergaan, bij de eerste echo zag de gyneacologe een verdikte nekplooi, de triple test gaf een risico van 1/25. Wij wachten nu in spanning af, als we geluk hebben krijgen we morgen telefoon, anders wordt het maandag. Gelukkig viel de punctie zelf heel erg mee, heb er niets van gevoeld. Ik hoop zo dat we zoals de andere mama's hier ook een goede uitslag krijgen
Bij ons was alles goed vanmiddag bij de echo. Ze hebben niks kunnen vinden en alles is zoals het hoort. In Breda hoeven we nu niet meer terug te komen....wat een opluchting! Voor de meiden die nog aan het afwachten zijn: heel veel succes en ik duim ook voor jullie op een goede afloop!