Goh, wat spannend zeg...En wat fijn dat jullie zo snel al de uitslag krijgen! Ik tref het wat dat betreft niet echt. Wij moeten 15 dgn geduld hebben, ivm bloed in het vruchtwater, (het moet gekweekt worden). Overigens zag ik dat je nog geen 15 weken zwanger bent, waar heb je zo vroeg al een punctie kunnen laten doen? In het WKZ werd het echt niet eerder gedaan dan met 16 weken... Sterkte met het wachten, en hou ons op de hoogte...Hopelijk kunnen jullie blij het weekend in! Zwaantje
hoi zwaantje, dat gevoel van jaloezie begrijp ik best hoor. Momenteel zijn er heel veel collega's van me zwanger (echte babyboom op't werk) en heb ook vaak lopen denken waarom ik nu weer en de anderen niet... Het geslacht wilden we niet weten, dat blijft dus een verrassing. Soms heb ik spijt dat ik het toch niet gevraagd heb maar zo blijft het wel lekker spannend tot aan de bevalling. Alleen mijn moeder was hier niet zo blij mee...ze is razend nieuwsgierig naar haar kleinkind! Maar ook zij zal geduld moeten hebben Zwaantje, ik blijf voor je duimen en hopen op goed nieuws!
Meid geniet ervan! enne, een verrassing is natuurlijk super! Wij wilden echt weten wat het zou worden, dit ivm het verlies van ons 2e zoontje met 28 weken. Hij is in mijn buik overleden, en kreeg zijn naam dus pas na zijn overlijden. Dat begon bij mij zo te wringen, dat we ook bij mijn dochter al van te voren wisten dat het een meisje zou worden, we konden haar toen meteen haar naam geven. Wel houden we het geheim voor de omgeving hoor! Nogmaals: geniet van je roze wolk, en kom er pas over 5/6 maanden vanaf! zwaantje
Lief dat je nog aan ons denkt.. Helaas nog altijd geen nieuws, brand al een kaarsje, maar ik word langzaamaan gek hoor hier... Ik mag morgenmiddag zelf bellen, maar weet niet of ik het wel durf. Misschien wachten we wel gewoon af, en hopelijk valt er dan woensdag een positief bericht in de bus! liefs Zwaantje
Hallo Allemaal! De telefoon ging net, ik herkende het nummer van het WKZ, en mijn hart klopte in mijn keel... De afspraak was aanvankelijk dat we goed bericht over de post zouden krijgen, maar de gyn belde ons en zei meteen, niet schrikken, niet schrikken ik heb een goede uitslag voor jullie! Ik ben hier zo onvoorstelbaar blij mee, werkelijk ongelooflijk hoe een mens in de stress kan zitten door de onzekerheid! We krijgen morgen nog de uitgebreide artikel 2 echo, maar ik ben met dit nieuws al zo blij! Ik wil iedereen die met me mee heeft geleefd en voor me geduimd heeft bedanken, want het heeft echt geholpen! Hopelijk zijn alle blauw gedraaide duimpjes weer snel in orde... Dikke knuf, van een onvoorstelbaar blije mama! Oja, het wordt een zoon, Nils en Anuk krijgen een broertje!
Zwaantje, GEFELICITEERD! De vlag mag uit, wat een waanzinnig goed nieuws! Ik heb je posts in de gaten gehouden, omdat ik zoooo benieuwd was en zoooo hoopte dat het nu goed zou gaan. Het is jullie zo gegund, geniet er van!
hoihoi ik heb het net allemaal gelezen en mijn gedachten gaan naar je uit, wel wil ik je toch al feliciteren dat het telefoontje goed was en mogen er nog meer goede berichten je kan uit gaan, ik hoop het zo en wat leuk dat het een mannetje is. Liefss p.s en sterkte tegewenst voor morgen, ik zal aan je denken
Hi! Jipieeee! Ook de 20 weken echo was helemaal perfect. De gyn bracht alles uitgebreid in beeld, met verslag erbij. En alles was tiptop in orde! hartje, niertjes, hersentjes, echt alles... Op het laatst liet hij ons nog even zien dat ons mannetje echt een mannetje was, beentjes gingen wijd en jawel....een slurfje! Ons kleine mannetje had als toegift nog even heel lief de hik... Alles is goed, wat een ongelooflijke zegen, na alle ellende die wij al hebben meegemaakt in ons leven samen! We zijn echt gelukkig! groetjes Zwaantje
Hoi zwaantje, echt supergoed nieuws! Wij krijgen ook nog een uitgebreide echo voor het hartje op 18 weken en als die goed is dan nog eens op 22 weken (omdat ze op 18w nog niet alles goed kunnen zien maar dolter stond erop er dan toch al eentje te doen). Ik hoop dat wij hetzelfde resultaat mogen verwachten. Alleen jammer dat het weer wachten is tot het zover is. Maar we zijn heel positief ingesteld en hebben er goede moed in. Geniet nog met volle teugen van je zwangerschap en heel veel geluk!
hoihoi ik wil je nogmaals feliciteren hihi fijn he ik vind het geweldig nieuws voor jullie, nu kan het genieten toch egt beginnen en ga dat ook met volle teugen doen he. Liefs edne; jou wil ik ook veel sterkte toewensen en hoe de moed erin want we hebben nu toch 2 mooie voorbeelden gezien.
Hoi Edne, Ik heb de uitgebreide echo (art. 2 echo wordt dat hier genoemd) gehad met 18wkn en 6 dgn. Dit omdat ik zelf gewoon niet kon wachten, maar de gyn zei dat het wel te proberen was....Alles was overduidelijk te zien, en zeer goed te beoordelen. Hij zei ons ook dat het kindje perfect meewerkte, en dat scheelt natuurlijk ook! Ik hoop dat jullie hetzelfde geluk toekomt! Ze zeggen dat volmaakt geluk niet bestaat, maar beter dan dit kan bijna niet! Genieten! Ik hou het forum in de gaten, en ben erg benieuwd naar jullie uitslag van de echo! Heel veel sterkte met het spannende wachten de komende weken...Knap dat je de moed er zo in houdt hoor meid, super! Komt vast goed! (durf het nu te zeggen, immers wij hadden een redelijk beroerde kans, en dan toch....) Liefs Zwaantje