positieve test, bruin verlies 5w na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door samora, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samora

samora Lid

28 feb 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, mijn lichaam houd me een beetje voor de gek en zit vol met vragen.. 5w2d geleden curettage, 2w geleden mijn eisprong gevoeld (denk ik?). Sinds drie dagen heb ik nu bruinverlies. Niet heel veel. Vooral tijdens plassen of bij het vegen. Ik dacht, tot ik dit bruinverlies had, opnieuw alle zwangerschapskwaaltjes te hebben gevoeld (hoofdpijn, wegdraaien soms, lage rugpijn, extreem vermoeid, krampen baarmoeder,..). Heb sinds de curettage vaak tests uitgevoerd. Tot 1,5w geleden binnen de seconde nog dik positief. Nu als ik test duurt het toch zeker 15 seconden voor ik een positieve streep krijg. We zijn ook alweer bezig geweest sinds mijn bloedingen gestopt zijn, ongeveer 3,5 week geleden.

Ik dacht dat ik niet ongesteld kon worden als ik nog positief test? En innestilingsbloed 2w na eisprong lijkt me ook te lang, niet? Iemand hier ervaring mee?

2. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Moeilijk hè want het kan van alles zijn! Mijn menstruatie begon na beide miskramen met paar dagen bruinverlies. Ik heb toen niet getest dus weet niet of ik nog positief testte... Misschien moet je over een week weer testen, dan kun je goed vergelijken. Succes, en ik hoop natuurlijk met je mee dat het een nieuwe zwangerschap betekent!

3. samora

samora Lid

28 feb 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, heel vervelend.. Maar ik voel het echt wel rommelen in m'n buik. Zal dus wel gewoon een opkomende menstruatie zijn.. 't Is gewoon die vet positieve test die me zo doet twijfelen :(

4. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik was na curretage meteen zwanger en ik geloofde de test ook niet, zelfs de gyn was niet zo overtuigd dat het na 1 ongelukje raak zou zijn..... nou dat heb ik geweten:D
    Ik heb van week 5 tot 11 bruinverlies gehad, zelfs stolsels. Ik had wel een tweeling waarvan 1 niet okay was. De gyn zei dat bloedverlies tussen 5 en 9 weken heel veel voorkomt

5. samora

samora Lid

28 feb 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat geeft weer wat hoop... 't Zijn gewoon dezelfde symptomen als Asherman die ik nu heb. Ik word er echt gek van, het kan zoveel zijn... Weefsel, asherman, een nieuwe zwangerschap... Woensdag heb ik een echo en weet ik hopelijk meer. :(

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bruinverlies kan van alles zijn. Zeker vlak na een miskraam/curretage. Asherman zou ik niet zo bang voor zijn. Dat is zeldzaam en geeft doorgaans meer klachten als wat bruinverlies. Spotting kan altijd ontstaan en is indien niet te vaak Rn te veel onschuldig. Dut ontstaat oa door onstabiele hormonen. Logisch vlak na een mk. Het kan ook begin van je menstruatie zijn. Deze kan heel anders dijn dan je gewend bent. Zou voorlopig even afwachten. Evt kun je af en toe een zwangerschapstest doen. Je weet maar nooit!

7. samora

samora Lid

28 feb 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een zwangerschapstest heb ik gisteren gedaan en die was vet positief. Maar ik heb sinds mijn curettage nog geen enkele negatieve test gehad. Ik testte ongeveer 1x/w

De 'spotting' gaat wel gepaard met bijna constante krampen, vandaar dat ik me zorgen maak.

Bedankt vr je geruststellende reactie!

Deel Deze Pagina