Verdomme...

Discussie in 'Miskraam' gestart door LadyKikker, 24 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties. Goed om te lezen dat een curretage over t algemeen wel meevalt. Vk nog gesproken en die gaat een afspraak regelen bij de gyn. Hopenlijk is het dan volgende week klaar.
    Mn lijf heeft dan nog even om het zelf af te stoten maar het lijkt erop dat dat niet snel gaat gebeuren. Alle bekende kwaaltjes zijn er gewoon en mn testen blijven ook knallers.

In nov een miskraam bij 5 weken en nu weer mis. Moet het niet bij mezelf zoeken, maar toch... De weken na deze positieve test waren spannend maar dat zal een volgende keer alleen maar erger worden ben ik bang.
    Gelukkig hebben we een hele lieve en begripvolle vk. Ze wilde vmiddag bij de echo het k-woord eruit gooien maar bedacht zich nog net optijd dat mn zoontje van 3 erbij zat ;)

2. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!

Helaas heb ik het ook meegemaakt. Bij 11 weken kwamen we erachter dat het hartje een week eerder was gestopt. Ik heb gekozen voor curettage. Wel moest ik een paar uur voor de operatie 2 pillen cytotec gebruiken. Operatie viel reuze mee, amper bloedverlies gehad en was lichamelijk na 1,5 dag weer de oude (was vooral duf van de narcose).

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    En na een curretage?
    Moet je dan nog op controle? Gaan ze weefsel wat ze weghalen onderzoeken ofzo?

4. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ze hebben het weefsel onderzocht maar daar konden ze alleen uit opmaken dat het hartje al eventjes gestopt was.
    Verder hebben ze naar bepaalde antistoffen gekeken die ik zou kunnen hebben in mijn bloed. Maar dat was in orde.

1,5 week later moest ik op nacontrole. Omdat ik geen bloed meer verloor (was sowieso al heel weinig en na een week helemaal weg) en geen klachten had gingen ze ervan uit dat alles weg was en in orde was.

2 weken daarna had ik weer een positieve ovulatietest, dus het kan allemaal heel snel gaan.

5. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Veel sterkte Sabrina! We zaten eventjes samen in het juni bevaltopic en heel naar om te lezen dat je nu alweer een teleurstelling heb! En zo onzeker als je het nog bij je draag en niet weet hoe en wat verder, ik weet er helaas wat van!
    Heel veel sterkte voor de komende tijd!

6. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja ik moest nog op controle erna maar dat was maar een gesprek van 5 min of ik nog bloedde en mijn weefsel hebben ze wel onderzocht maar kwam niks uit.

Volgende keren worden alleen maar spannender en langer helaas :(

7. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Schandalig dat je titel veranderd is. Zo klinkt het alsof je het wel grappig vindt. Potverdrie wordt echt alleen spottend gebruikt. Dikke fail van beheer. Zet er dan een sterretje tussen ofzo.

Dat gezegd hebbend:

Cytotec deed bij mij niets. Paar drupppels bloed en verder niks. Duurde nog anderhalve week voor ik gecurretteerd kon worden. Het is een keuze die geen keuze is. Je kunt afwachten of curreteren.

8. Demelzje

Demelzje Lid

25 feb 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte voor iedereen die een mk heeft gehad.

Ik onderga op dit moment een miskraam. Ik was ook nog maar kort zwanger bijna 5 week. Heel dubbel allemaal. Ik ben flink aan het bloeden lijk wel gewoon ongesteldheid. Heel dubbel heb geen buikpijn nog. Verloskundige vanmorgen gebeld en die zei mij al dat dit niet goed is. Ik zit nu echt af te wachten wanneer het vruchtje komt of je die überhaupt ziet. Zodat ik zeker weet dat m'n lichaam schoon is. Als je stopt met bloeden is dit dan gewoon weer schoon en telt dit gewoon als een menstruatie dan.

Er gaat echt van alles door me heen. Zo blij als je was ik ben zwanger en dan zo opeens spat die bel uitelkaar. Gewoon zo onwerkelijk dat m'n lijf me in de steek laat. Dit is mijn 1e zwangerschap of nu ja was en m'n 1e miskraam..

Hebben jullie wel erge buikpijn gehad.. veel sterkte allemaal. Moest even m'n verhaal doen. Voel me echt heel verdrietig.

Mvg demelza

9. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Oh wat naar...
    Heb in November bij 5 weken een miskraam gehad.
    Bij mij leek het ook een menstruatie. Iets heftiger dan normaal. Een paar uurtjes kramp gehad, nadat ik al wat bloed had verloren.
    In principe kun je dit als een menstruatie zien. Ik werd na 5 weken weer opnieuw ongesteld. Een weekje langer dan normaal.
    Daarna ook meteen weer zwanger geworden... maar helaas. Nu weer mis dus.

Na een tijdje lukt t wel om te relativeren maar in het begin voelt het alsof je toekomst in duigen valt.
    Al is t nog zo pril, je denkt al na over de toekomst en bedenkt hoe alles de komende maanden zal zijn. Als zwangere.
    Ik merk nu, hoe langer je zwanger bent hoe heftiger dat gevoel is.

Sterkte..

10. Demelzje

Demelzje Lid

25 feb 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och jeetje zeg. Wat naar allemaal. Blij voor jou dat het nu wel goed gaat.
    Ik hoop dat ik snel weer het geluk mag omarmen met meer kans op slaging. Wij hebben bewust gekozen en dat ik zwanger was zo'n fijn gevoel. Maja blijft heftig hoor.
    Succes met je zwangerschap
    Liefs...

11. Hees87

Hees87 Lid

21 feb 2016
    55
    8
    8
    NULL
    NULL
    Nee, 22 januari 2016 geen hartactie gezien....
    Eerst pillen, toen curretage (3 februari). Maar helaas tijdens nacontrole nog restweefsel dus nu aan de medicijnen om een menstruatie op te wekken en hopen dat resten daarmee los komen. Ik ben dus nu aan het wachten en hopen op een menstruatie (hoe tegenstrijdig als je graag zwanger wilt worden ;))!

12. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Heb ervaring met beiden... voor mij vielen ze beiden mee.
    Bij ons eerste wouden ze geen curettage doen om te beginnen omdat het kindje al te groot was (12 weken voorbij.. ben bevallen op 14w5d) dmv cytotec opwekking. Ik reageerde daar enorm fel op en dat ging heel erg vlot eigenlijk... helaas toen wel een placentarestje dat bleef zitten dus nog een curettage gehad :(

Laatste MK was enkel curettage en liefst asap toen :S donderdag 28jan het nieuws gekregen, 1feb curettage gehad.. We hebben toen zelfs niet het voorstel gekregen om het zelf te laten afkomen vermits ze het vruchtje & weefsel onderzoeken nu..

belangrijkste is dat je doet waar je je goed mee voelt. Belangrijk voor de verwerking achteraf...

13. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Hoop ook voor je dat t snel weer op gang komt!
    En tsjah... de afgelooen weken wat bruinverlies gehad en ieder wcbezoek bang voor bloed. Nu hoop ik juist op bloed... Zou fijn zijn als het uit zichzelf komt.
    Ook de misselijkheid is ineens helemaal niet leuk. Terwijl ik gister juist nog blij was als ik misselijk wakker werd.
    Hoe dubbel....

14. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Geen idee wat echt goed voelt. Weet alleen dat ik er graag snel klaar mee ben.
    Maandagochtend naar de gyn. Laat me wel goed informeren.

15. Hees87

Hees87 Lid

21 feb 2016
    55
    8
    8
    NULL
    NULL
    Inderdaad....erg dubbel!! Ik hoop ook voor je dat het vanzelf op gang komt!!

16. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Zeker doen!
    En neem je tijd om het te verwerken.. :(

bij mij was de 2e curretage (1feb dus) trouwens onder narcose. Mijn lichaam herstelt wel veel minder snel vind ik nu. Al 3,5 weken bloedverlies.. Bij de eerste met die opwekking was dat veel sneller gedaan. Ook met mijn vroeg MK was het sneller voorbij.

sterkte trouwens.

17. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb 1x een miskraam gehad bij 6 weken die gewoon spontaan begon en zichzelf oploste en bij de twee andere miskramen cytotec gebruikt wat bij mij goed en voldoende heeft gewerkt. Vanuit mijn ervaring zou ik dus cytotec aanraden, ook omdat je dan gewoon lekker thuis bent.

18. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik dacht al, wat een nette woordkeuze voor zoiets verschrikkelijks.

Ik heb (gelukkig) geen ervaring met curretages ed, dus kan je daarin niet adviseren. Wil je alleen even sterkte wensen.

19. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hier ook een mk zou 9+4 moeten zijn maar laatste extra echo ivm bloedverlies kwam uit op 6+3 geen hartactie te zien. Heel hard gehuild en geschreeuwd. Eergister is het bij mij begonnen met loslaten en gister vruchtzakje (wat erg duidelijk en best groot was) eruit gekomen dus hier ook geen ervaring met curettages o.i.d. ik wil je wel heel veel sterkte toewensen.

Deel Deze Pagina