Hallo, Wie weet er nog een goed boek over de bevalling. Ik hoorde dat die van beatrijs Smulders erg goed moest zijn. Ervaringen? Ik zag er trouwens 2, 'veilig bevallen' en 'weeën in de nacht', welke is dan leuker? Bedantk!
Ik heb "veilig bevallen", van beatrijs Smulders. Die andere ken ik niet. Ik vond het wel een bruikbaar boek, met goede tips. Zelfs tijdens de weeen heb ik het nog weer op de wc zitten lezen! (goede manier om de tijd door te komen, hihihi)
ìk heb veilig zwanger en vind dat een heel leuk boek, zit dus zeker te overwegen om veilig bevallen ook aan te schaffen
Ik heb ook wat gehoord over het boek "duik in je weeen". Maar weet zo even niet van wie dat is. Dat schijnt ook een aanrader te zijn. daar ga ik zelf dus nog even naar op zoek. Die andere twee die je noemt zeggen me niks dus kan ik je niet bij helpen'.
Ik had zelf 2 boeken, die had mijn moeder last minute opgehaald bij de bieb. Veilig bevallen zat daar ook bij en is wel een aanrader, lekker duidelijk in ieder geval. Die andere heette: ( nou komt het hoor) Bevallen en opstaan (hoe verzinnen ze het?) Die was vrij oud en ging ook voornamelijk over de kraamtijd, beetje achterhaald was ie ook wel. Geen aanrader in ieder geval! liefs esther
Ik heb 'Duik in je Weeen' en 'Veilig bevallen'. Soms heb ik niet zo'n zin om er zo veel over te lezen moet ik zeggen! Duik in je weeen heeft grappige tekeningen. Mijn nicht en ik moesten er flink om lachen. Ik denk dat al je Veilig bevallen leest dat je goed voorbereid zal zijn. Groetjes, M