Is het verstandig om savonds te testen op nod? Ik dacht vanmorgen word ongi heel minimaal bruinverlies en de hele dag en een mini streepjeop me tampon... Wacht ik af... Ga ik testen? Heb alleen een cb digitaal in huis. Kan ik beter wachten tot het door breekt en zo niet pas morgen vroeg testen? Ik zit 14 dan na iui die heb ik 2 weken terug om half 10 gehad.. Eisprong een uur voor iui gesprongen... Groetjes onzekere wish
Ik snap je ongeduld... maar ik zou nog een nachtje wachten denk ik als ik jou was. Gewoon snel naar bed gaan dan ist zo morgen! Toitoitoi!
Inderdaad morgenochtend miss even testen als je zwanger ben dan is het niet te vroeg voor de digitale hoor.. met indicator al helemaal niet. Hopelijk zwanger hihi
Dankje.. Durf niet hopen heb al hele dag t gevoel ongesteld te zijn of worden.. Dus ben bang dat het ook komt.
Dat kunnen ook gewoon de zwangerschapssymptomen zijn hoor lijkt heel erg op mekaar.. mijn ervaring duim lekker met je mee dat je lekker zwanger bent!
Ik heb vandaag 10dpo in de avond met de digitale getest! Wel met indicator, die zijn gevoeliger. Op nod moet dat zeker kunnen. Spannend zeg. Ik duim voor je!!!
Ga wel even bellen met de kliniek vanmiddag zit 15 dagen na iui,en 16 na pregnyl zou dan toch wel ongesteld moeten zijn.