VERDORIE!! Wat moet ik nu weer denken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mamabri mens wat zou ik graag willen dat jij foto's kon uploaden hahahaha. Spannend meid!!

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, ik moet ook zeggen dat ik het zelf echt spannend vind hoor. Ik wil morgenochtend testen, maar ergens durf ik het niet, bang dat ik toch een witte test krijg.
    Ook elke keer spannend als ik naar het toilet ga, maar toch echt nog steeds geen bloed :) Nu zit ik ook nog niet op nod natuurlijk, dus het kan nog komen, maar pff eigenlijk zou ik willen dat ik 5 dagen verder zat of zo. Dan wist ik tenminste wel waar ik aan toe ben.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

En gewoon weer het zelfde liedje op cd 28 :x:x:x

Net naar het toilet, afvegen helder bloed, nog eens vegen....niets!!
    Op de test een supertuur, maar die reken ik dus als negatief, want hij is veel te licht, en volgens mij grijs.

IK BEN ER KLAAR MEE!! Menstruatie kom op, ZET DOOR :x:x:x

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Aaah mamabri dat is balen :( Knuf! Hopelijk zet het snel door en op naar de volgende ronde. Gaan we weer samen ;) Hier nu ook wachtten op menstruatie :(

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

En kruidvat.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het stomme is: ook op jouw test zie ik gewoon een streepje hoor geloof ik. althans, hij lijkt er echt te staan.

Ik vind dit ook gewoon niet leuk zo, ik heb het gevoel dat mijn lijf me ZO ontzettend in de steek laat nu. Iemand had geschreven dat een innesteling wel 4 dagen kan duren, maar dan had die streep er toch allang moeten staan??

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja ik weet het daar staan inderdaad streepjes en in echt goed ook! Maar vanochtend weer tuur dus vandaar dat ik zeg dat ik op ga naar de volgende ronde ;)

Deel Deze Pagina