Hey silverspoon, Ik lees dat je al anderhalf jaar bezig bent na de prikpil. Ik heb zelf ook de prikpil gehad en ook nog steeds niks na anderhalf jaar. Daarom ga ik na deze ronde naar de gyn. Aangezien je al anderhalf jaar bezig bent zou je een afsprrak kunnen maken bij de gyn Groetjes
Ja, maar laatst las ik ook weer dat het wel 18 mnd kan duren eer je weer normaal vruchtbaar bent. Wanneer ga jij naar de Gyn?
Ik mag volgende maand. Zelf heb ik de laatste prikil gehad maart vorige jaar. Ik ben al eerder naar de gyn geweest, vanwege overmatig bloedverlies. Zij vertelde mij dat je het jaar moet rekenen vanaf de eerste keer dat je ongesteld bent geworden. En dat was voor mij oktober vorig jaar.
Hallo, allemaal bedankt voor jullie reakties. Het is echt raar gegaan deze keer. Woensdag heb ik negatief getest. 's Avonds moest ik weg (dansen) en heb ik een tampon gebruikt. Bij thuiskomst zat er maar een heel klein beetje bloed op. Donderdag, vrijdag helemaal niks meer gezien..... wel nog wat buikpijn. Ondanks de negatieve test, toch weer wat hoop gekregen. Maar vandaag is het echt losgebarsten ... Op zich wel fijn dat er duidelijkheid is, anders blijf je toch maar twijfelen. Nu moet ik denk ik alleen mijn banner aanpassen, want ik denk dat ik vandaag als 1e dag van menstruatie moet rekenen en niet afgelopen woensdag.... was dus een lange cyclus deze keer. Groetjes, Janneke
Aahhh jammer Janneke...op naar de volgende ronde! @ Sniffie: Jij hebt dus ook marvelon geslikt...ik ook, ruim 7 jaar...ik ga zowiezo niet meer aan de pil, rotzooi, mijn gezicht is 1 maandlandschap! wat een rommel! Maargoed, jij bent al mooi zwanger na 3 rondes! Superleuk voor je! Nou ik nog
@iedereen nog even en dan kan ik weer testen JOEPIE! heb wel het rare gevoel dat het raak is zal het dan toch zo zijn ? dikke kus redirosoe P.S is het al bij iemand raak ?
Hier nogsteeds een uitblijvende ong heid. Heb 3 dgn geleden voor t laatst negatief getest.......maar inmiddels een cyclus van 36 dagen! Vorige keer 24 dagen! Heb wel rond dag 16 5 daagjes 1 drupje bloed verloren, maar kon dit echt niet als een ong rekenen. We wachten maar weer af tot er iets komt. Heb inmiddels ook weer nieuwe tests aangeschaft, want zo lang er niks komt kan t nog altijd zo zijn denk ik dan. Bij mn vorige kindje bleef ik ook ruim 4 maanden ong en kwam ik pas na 8 weken erachter dat ik zwanger was, vanwege t doorbloeden. ben benieuwd wie er de volgende hier is die positief test! Duimen voor allemaal
Ik herken ook veel in de verhalen hier. Elke maand de hoop en dingen voelen. Zou het dan toch? Maar steeds toch weer ongi. Ik ben wel zo iemand die test op de NOD. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en als ik dan ongi word is de klap minder groot. Ik was dan al aan het idee gewend zeg maar! Hopen dat iedereen snel een positieve test heeft!
hoi meiden... ook hier weer een nieuwe ronde ingegaan.. zijn al sinds vorig jaar bezig ( okt. ).. hoop voor ons allen dat het snel raak mag zijn!
Weten jullie allemaal hoelang je cyclus duurt dan? Lees elke keer weer in de banners........1 dag na nod etc. Ik kan er hier dus geen touw aan vast knopen, echt heel vervelend! Elke dag weer denken komt t of komt t niet, echt vervelend. Is een cyclus van 18 dagen mogelijk? Of is dat echt te kort?
Hallo, Robine - ik heb de duur van mijn cycli goed bijgehouden. Ook heb ik getemperatuurd. Als je temp omhoog gaat (en je dus je eisprong hebt gehad) duurt het nog 14 dagen tot je menstruatie komt. Dan weet je een beetje waarop je moet rekenen. Ik denk dat een cyclus van 18 dagen echt te kort is omdat "normaal" de eisprong rond dag 14 plaatsvindt. Daarna komt de eventuele bevruchting en innesteling. De tijd van dag 14 tot dag 18 lijkt me errug kort. Misschien een vraag om aan de verloskundige hier op 't forum te stellen ? Lees dat je nu al op dag 36 zit - dan is het toch wel spannend. Had je bij je vorige zwangerschap ook negatief getest terwijl je wel zwanger was dan ? Hanna1974 - vervelend he, dat wachten en die onzekerheid. Ik test niet elke keer op mijn NOD. Maar deze keer had ik het niet meer....dus toch een test gedaan. En inderdaad, dan weet je wel waar je aan toe bent ! Gewoon lekker blijven doen als je je daar prettig bij voelt ! Redirosoe - wanneer kun je gaan testen ? Ik ga voor je duimen ! Ik heb besloten om deze ronde ovulatietesten te gaan gebruiken. Eens kijken of dat wat brengt. Ik lees wel hoopgevende verhalen. Ook heb ik hier op het forum iets gevonden over de SMEP-methode. Die gaan we maar eens proberen. Wie weet..... ! En als het deze ronde niet raak is, dan ga ik naar de HA. Ik heb mijn temp.kaartjes al paraat dus daarvoor kan hij me niet meer terug sturen. Ook het verhaal van mijn 1e zwangerschap kan ik meenemen, toen heeft het ook wat langer dan gemiddeld geduurd voordat het raak was (16 maanden). Mijn zoontje is nu 2 jaar en 9 maanden. Jammer dat het nu ook weer langer duurt, want dan wordt het leeftijdsverschil wel wat groter. Maar ja, als het ons gegeven is, dan vinden we daar onze weg ook wel in ! Allemaal veel succes ! Groetjes, Janneke
Bedankt voor je verhaal Janneke!. Bij mn vorige zwangerschap had ik helemaal niet getest omdat ik bleef menstrueren. Ik ging er toen gewoon vanuit dat ik inet zwanger was terwijl dat dus blijkbaar wel zo was(al bij de 2e keer). Nu weet ik dus ook echt niet wat ik ervan moet denken. Ben benieuwd hoe de ovulatietests bij jou gaan bevallen. Ik wil ook als de menstruatie opkomst is daarna met die tests gaan testen. Hopelijk ben je gauw zwanger! Met het leeftijdsverschil zit ik ook al een beetje hoor en dat terwijl mijn kindje pas 22 maanden is.
Hallp, Ik kan me bij jullie aansluiten. Het is *&%^% weer niet raak. Het is zo frustrerend, ik heb me suf geklust in de vruchtbare dagen, maar het heeft niets-nada-noppes opgeleverd. En ik had mezelf een goede kans gegeven, had veel last van steekjes in mijn onderbuik, dat heb ik normaal nooit. Ik vraag me nu af of ik wel een eisprong heb, dus heb besloten na mijn ongi te gaan starten met tempen, dat geeft me hopelijk meer inzicht in mijn cyclus. En voor mij ook noooiiiittttt geen pil meer, je hele lichaam raakt erdoor van slag als je ermee stopt. DDDOOOOEEEEGGGG
MB01: Balen meid! Op naar de volgende ronde. Jij hebt ook een onregelmatige cyclus zie ik, vervelend dat je dan niet precies weet wanneer je eisprong is he! Hopelijk is t de volgende ronde raak!
het wachten is weer begonnen ,heb mn ei gehad (ovutesten) en flink geklust , elke dag maar voor de zekerheid (andere cyclussen om de dag gedaan en toen niks) maar vind het niet echt leuk dat MOETEN. mn nod is nu 30september ik hoop het nu echt! iedereen heeeeel veel hcg jes toegewenst!
Hoi meiden! Wat een herkenbaarheid! Ook ik zat iedere maand in onzekerheid en dacht dan weer wat te voelen maar nee helaas. @janneke, je zegt dat je een week van tevoren al voelt dat je ongi wordt dit had ik de laatse cycli ook maar bij de laatste ging het niet op Had 's nachts echt een keer hetzelfde gevoel als dat ik had als mijn menstruatie kwam maar dit keer kwam er niets. Ohja en ik zat de laatse ronde aan de etospillen dus ja of dat geholpen heeft dat blijft een raadsel. Suc6 allemaal en ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!