Al 3 maanden NIET ogesteld! Kan iemand mij helpen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by diamantje24, Nov 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diamantje24

Nov 18, 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik ben al 3 maanden overtijd. Niet zwanger.
    Maar bestaat er een kans dat ik toch een eisprong heb gehad na 3 maanden?

Want heb sinds een paar dagen zeer pijnijk borsten, heeeel erg moe, pijn in mijn onderrug, en afen toe wat krampjes, dus ik dacht o nu ga ik ongesteld worden, maar na 3 dagen pijntjes nog niks, en normaal had ik 1dag pijntjes en dan werd ik ongesteld.

Dus snap er helemaal van niks!

ik kan toch niet zwanger zijn?

Groetjes

2. Joy2

Joy2 Niet meer actief

testen en als die negatief is even langs de HA ;)

3. diamantje24

Nov 18, 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Joy2,

Sorry vergeten te melden. Ik heb 10 dec afspraak bij GYN. Maar lijkt nog zo ver weg, en als ik weer ga testen en weer negatief is dan is dat zo domper, en ik begrijp jou wel hoor, maar wil geen teleurstellingen meer :(

4. peet1988

peet1988 Lid

Nov 18, 2012
    7
    0
    0
    Friesland
    wanneer ben je gestopt met de pil? heb je een regelmatige cyclus?

Het kan ook namelijk zo zijn dat je geen eisprong krijgt zou toch eens naar de huisarts als je al een tijdje bezig bent. En als je nog even kan wachten dan wachten op de gyn.

5. diamantje24

Nov 18, 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf vorig jaar november gestopt met de pil. toen tot april regelmatig en daarna was het helemaal in de war en ben ik ondertussen nog maar 1 keer ongesteld geweest. En de dokter kan niks meer voor me doen :(

Is er een kans dat ik toch een eisprong heb gehad in de afgelopen weken?

6. peet1988

peet1988 Lid

Nov 18, 2012
    7
    0
    0
    Friesland
    het kan best zijn dat die eerste maanden regelmatig was omdat je nog aan het onpillen was. Misschien een late ei kan atijd.. wat denk je zelf?

Ik heb zelf de langste cyclus van 63 dagen gehad maar je ziet ze nog wel langer voorbij komen.
    Snap niet dat de huisarts niks voor je kan doen... vaag

7. supernany

supernany Lid

Aug 7, 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Diamantje 24.

Ben je de afgelopen 3 maanden aangekomen.
    Heb je een buikje of zie je helemaal niks.
    Het kan zijn dat je het toch bent.

Wanneer ben je gestopt met de pil en wanneer heb je voor het laats ( een leuke nacht gehad met je vriend)

Het kan zijn dat het verborgen zwangerschap is.
    Somingen mensne komen pas naar 3 of 6 maanden achter dat je zwanger zijn. Als ik jou was zal ik maar een eerder een afspraak maken.

Want denk dat je het toch bent

Groetjes

8. diamantje24

Nov 18, 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Waardeeer ik zeer!

Ik ben vorig jaar nov gestopt met de pil. toen tot en met april goed ongesteld clycus 30 dagen. daarna aug ongesteld en daarna niet meer. Heb een aantal tests gedaan en allemaal negatief, en dat kan? En de dokter kan niks meer doen omdat ze me al door verwezen hebben, maar zolang ik geen pijn heb wil de GYN me niet eerder laten komen :S erg frustrerend allemaal! ben bang dat er iets aan de hand is. Zou het geweldig vinden als het idd een 'verborgen zwangerschap is'' als dat kan!

En mijn vriend en ik doen het om de dag (niet verplicht) maar gewoon omdat we het willen zeggen maar en tuurlijk om te klussen.

Maar ben benieuwd als ik nu niet zwanger ben, en al 3 maanden niet ongesteld ben geweest, kan ik dan toch nog een eisprong krijgen en dat diebevrucht raak? dus dat ik nu niet ongesteld werd terwijl ik wel de klachten heb (heb trouwens ook meer zin in S*X)

9. diamantje24

Nov 18, 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL

En nee ben niks aangekomen, zit al jaren op het zelfde gewicht!

10. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

Jan 30, 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk bestaat er een kans dat je een ei sprong hebt gehad. Als je het zeker wilt weten even testen en het anders aan je gyn vragen.

11. Liescakes

Liescakes Actief lid

Jun 7, 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi diamantje,

Het klinkt een beetje alsof je nog aan het ontpillen bent (hoewel een jaar volgens mij wel lang is) of misschien wel PCOS. Toen ik stopte na de pil werk is de eerste keer ook netjes na 36 dagen ongesteld. Ik zeg netjes omdat het daarna alleen maar langer werd (zie onderschrift). Ik zit nu op dag 99 en nog geen eisprong gehad.
    Sinds begin september deed ik elke dag een ovulatietestje en sinds begin oktober ben ik aan het temperaturen.
    Afgelopen dinsdag heb ik een echo gehad als vooronderzoek op het gesprek met de gyn op 5 december en daar kon ik al duidelijk zien dat ik PCOS heb :(. Ovultatie testjes zijn op de lange termijn wel duur dus ik hou het nu maar bij temperaturen.

Als ik jou was zou ik even over PCOS gaan lezen. Wie weet herken je jezelf in een aantal dingen. Jezelf niet gek maken uiteraard!!!! Maar voor mij werd wel het e.e.a. duidelijk. En anders inderdaad even de gynaecoloog afwachten. Krijg je ook een echo? Dit geeft vaak meteen een hoop duidelijkheid!!

Sterkte ermee. Ik weet hoe je je voelt :). Ik kreeg 27 september een verwijzing en ik heb 5 december pas een intake gesprek. Het wachten is inderdaad vreselijk!!!!

Liefs, Lies

Liefs, Lies

12. angela33

angela33 Actief lid

May 7, 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi

ik had 4 maanden geen menstruatie en werd toen door gestuurd naar een fertiliteitsarts (ook omdat ik overgewicht heb). door middel van een inwendige echo kon ze zien dat er al die tijd een eitjes was gaan groeien en niet is gaan springen. ik heb daarvoor medicatie gekregen , door mijn menstruatie op te wekken nou dat gebeurde, ik ben nog nooit zo ongesteld geweest het liep gewoon langs mijn benen (sorry voor viezig verhaal) maar ik was het wel kwijt. daarna volgde elke keer nieuwe echo's om de groei bij te houden en die ronde was ik direct zwanger.

13. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Kunnen meerdere oorzaken voor zijn, pcos, trage schildklier. Wacht gewoon even af tot de afspraak bij de gyn en ga vooral niet teveel zoeken op internet.

Was je cyclus voor je begon met de pil wel regelmatig of niet?

14. diamantje24

Nov 18, 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Nee voordat ik aan de pil ging was ik niet regelmatig. Dan was ik 3 weken wel ongi en 1 week niet dus mij was het omgedraaid en ging daardoor ook aan de pil.

En ja ik heb gelezen over pcos en meeste kwamen wel overeen.
    Ik moet even mededelen dat ik na een cyclus van 88 dagen vanmorgen ongesteld geworden. best een opluchting!!!!!! maja alsk ik 3 maanden het niet ben geweest hoeft niet te betekenen dat alles goed is toch? Ik heb 10 dec afspraak bij gyn dus ben benieuwd wat die allemaal kan zien (heb idd een echo) O liescakes dat duurde bij jou dus ook erg lang die afspraak bij de GYN. Dus voor jou is ook bijna het moment daar. En vanwege wat voor klachten ga je naar de GYN? Maar in jou onderschrift zie ik dat je al wel een echo hebt gehad? en daar kwam pcos uit????

En dan 5 dec hoor je wat je er aan kan doen?

Succes meid!!!!
    ik ben blij als het 10 dec is vind het egt lang duren nu!

en angela wat goed dat je toen gelijk de eerste ronde zwanger was jo. Echt super!!!!

15. Liescakes

Liescakes Actief lid

Jun 7, 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat fijn dat je ongesteld bent geworden! Dat is inderdaad een opluchting. Ik zit op dag 100..... Het voelt bijna als een mijlpaal ofzo :). Ik ga naar de gyn omdat mijn menstruatie zo onregelmatig is en nu dus zelfs uitblijft. Die echo was een vooronderzoek. Dit is blijkbaar standaard voordat je echt bij de gyn op gesprek komt. En idd ik heb PCOS. Het uitblijven van de menstruatie is het enige wat bij mij overeen komt. Verder heb ik geen van de symptomen die bij PCOS horen. Vandaar dat het een klein beetje als verrassing kwam.

5 december hoor ik idd wat nu het vervolgtraject zal zijn.

Sterkte ermee! Laat je even weten hoe het 10 december gegaan is?

Groetjes, Lies

16. diamantje24

Nov 18, 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik snap idd wat je bedoel, ik had ook zo gevoel dat ik een mijlpaal had bereikt, beetje raar haha. Oke. ja bij PCOS kan ook custes horen toch: en ik sta daar wel bekend me dus ik ga daar ook maar vanuit, En tuurlijk laat ik even weten hoe mijn gesprek was bij de gyn op 10 dec, maar ik heb op de dag zelf ook voor dat ik bij de gyn moet zijn een echo. dus dat is opzich wel fijn. Laat jij het ook even weten 5 dec??

En PCOS is wel goed te verhelpen met medicijnen en zo heb ik begrepen?

Sterkte meis!

Share This Page