nou das zekers balen, op het laatste moment en nog fout ook,.... maar laten we hopen, (wel lullig ook vd andere) dat je kamertje alleen is verwisseld met een ander, en dat die nu ook aan het balen is, maar dan is het een kwestie van alleen omwisselen ,..... als men zal zeggen dat het heel lang gaat duren en deze kamer is niet echt slecht, en je vind deze ook wel mooi, dan zeg je hem te houden maar dat er minmaal de helft vd prijs af moet.... of hun de keus, je gebruikt deze, tot je je echte kr krijgt en nemen ze deze laters maar terug en verkopen ze die maar 2de hands !
Het probleem is alleen dat dit kamertje te groot weer is voor het kamertje. Dan heb ik geen loopruimte meer. De commode is 20 centimeter langer en 7 centimeter dieper ongeveer en de kast is ook 20 centimtere langer dus dat gaat niet passen. Nou nog 2 nachtjes slapen, en dan heb ik hopelijk een antwoord.
Nou ik heb gebeld en het kamertje is niet meer leverbaar Ze hebben net als ik waarschijnlijk heel nederland afgebeld maar het kamertje word ook niet meer gemaakt. En het onbeschofte is dat ze wisten dat ze een ander kamertje hadden gegeven aan ons. Wel bijna 500 euro duurder maar dat is gewoon niet de kamer die we wouden. Al lijkt hij er wel op. Ik vond dat ze ons gewoon eerlijk moesten vertellen dat het kamertje niet meer leverbaar is, en dat voorstel geven. Waarschijnlijk wisten zij het ook pas heel laat dat bebe jou het kamertje niet meer leverde. Maar hou ons dan gewoon op de hoogte.. Vanavond even overleggen wat we gaan doen, maar waarschijnlijk houden we het kamertje die we hebben gekregen. Het is geen naar kamertje, alleen jammer van dat beeld die je in je hoofd had. Je wilt dat alles perfect is. X
ik vind het vreselijk onbeschoft! kan me voorstellen dat je flink van de kaart bent. vind de besteltijden toch altijd al zo absurd lang en dan ook nog dit. ze hadden je inderdaad in ieder geval op de hoogte moeten houden en jóuw de keus laten. vind het erg raar dat zij voor jou beslissen welk kamertje je dan maa moet nemen. wat betreft die verhuizing snap ik het volledig hoor. wij zijn ook bezig met een nieuw huis en durven amperaan iets te kopen voor de babykamer. we hebben de sleutel nog niet en een plattegrond is niet voldoende om échte plannen te maken vind ik.
pff, ik zou er echt helemaal onderdoor gaan mij kennent. Maar moest het zijn dat het terug 8 weken zou duren dan zou ik eisen dat het binnen de week gebeurt. En als het niet kan moeten ze maar een andere kamer geven die jij mooi vindt en als hij meer kost moeten zij maar voor de kosten opdraaien. Juist is juist.
Vind het ook heel erg onbeschoft van ze zeg, dat regel je toch niet op die manier! Ik zou een korting of zo iets vragen, en anders je rechtsbijstand er achter zetten! Heel veel succes meid!
@ Miss X, je moet eens kijken op bebeluna.nl Daar hebben wij onze babykamer ook gekocht, voor 600 euro. En ze hebben daar de kamers gewoon liggen, kun je meteen meenemen. Het is nu wel iets veranderd, de kamers zijn iets duurder geworden, maar als je daar gaat kijken hebben ze hele mooie kamers voor weinig geld. Ik weet eigenlijk niet waar je woont, maar dit is in de buurt van Eindhoven, geloof ik.