hoi hoi, morgen heb ik weer een afspraak bij de verloskundige. graag zou ik willen worden gestript, mits dit mogelijk is. ik wil niet doorlopen tot over de 41 weken. te lang doorlopen lijkt/voelt mij niet 'goed'. mag ik verwachten dat ze gaan strippen? vanaf wanneer kan ik het eisen?
Goedenavond, meestal wordt er gestript vanaf 41 weken, maar je kan altijd vragen of de verloskundige wil voelen of er al wat ontsluiting is. Is er ontsluiting, dan ben je vaak goed te strippen en kan je ook uitleggen dat je liever niet over de 41 weken wil lopen en graag gestript wil worden. Ik ben benieuwd! Groetjes Monique
Bedankt voor je antwoord. Ze heeft gister gestript, ik ga 1cm ontsluiting. Helaas merk ik er niets van. Het is zo dat ik mee mag doen aan een indexonderzoek om bij 41 of 42 weken in te leiden. Ik weet nog niet in welke groep ik ben ingeloot, dit hoor ik morgen. Hopen op de 41!
Jammer dat het strippen niet geholpen heeft! Ik ben benieuwd in welke groep je terecht komt. In ieder geval een goede bevalling toegewenst! Groetjes Monique